arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
رئیس دادگستری تهران:

پرونده مداحان بازداشت شده در دادگاه ویژه روحانیت است/ تحقیقات قضایی از خبرنگاران اخیرا بازداشت شده آغاز شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس دادگستری استان تهران از آغاز تحقیقات قضایی از خبرنگاران بازداشت شده خبرداد و گفت: گزارشاتی درباره اقدامات آنها واصل شده است اما بنا نیست تا زمانی که رسیدگی کامل نشده باشد و جرمی به اثبات نرسیده راجع به اتهامات آنها صحبتی شود.

غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم نوزدهمین سالگرد شهید لاجوردی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده مداحان بازداشت شده  گفت: این پرونده در حوزه دادگستری تشکیل نشده است و در دادگاه ویژه روحانیت در حال رسیدگی است و اطلاعات آن در اختیار ما نیست.

او در پاسخ به سوال دیگری درباره دستگیری خبرنگاران که اخیرا اتفاق افتاده است گفت: تحقیقات قضایی در مورد انها آغاز شده است و گزارشاتی درباره اقدامات آنها واصل شده است و اتهاماتی متوجه آنهاهست اما بنا نیست تا زمانی که رسیدگی کامل نشده باشد و جرمی به اثبات نرسیده راجع به اتهامات آنها صحبتی شود.

رییس دادگستری استان تهران افزود: بنابر قانون نمی‌توانیم ریز اتهامات را بیان کنیم اما اتهاماتی متوجه آنهاست که در حال رسیدگی به موضوع هستیم و تحقیقات در دادسرای تهران در حال انجام است.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ایا قاضی مقیسه جلسه دیگری برای رسیدگی به اتهامات شرکای بابک زنجانی برگزار می کند یا خیر گفت: این اختیارش به عهده قاضی دادگاه است و او درباره آن تصمیم می‌گیرد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان