arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶

کلینتون: ترامپ انسانی کثیف است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد شکست خورده رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری در کتاب جدید خود، ترامپ را شخصیتی کثیف توصیف کرده است.

به گزارش انتخاب،"هیلاری کلینتون" وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خود که قرار است روز 12 سپتامبر در آمریکا و با عنوان " چه اتفاقی افتاد" منتشر شود "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا را "شخصی کثیف" توصیف کرده است.

کلینتون در دو بخش از این کتاب که شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی منتشر کرده نحوه رفتار ترامپ با وی در جریان مناظره‌های تلویزیونی سال گذشته را روایت کرده و نوشته است: بر روی صحنه بودیم و وی هر جا که من می‌رفتم دنبالم می‌کرد و به چشمانم می‌نگریست. رفتار وی به شدت مرا آزار می‌داد.

وی افزود: اگر جای من بودیم چه کاری می‌کردید؟ آیا آرام می‌ماندید و تبسم می‌کردید یا آنکه به چشمانش می‌نگریستید و با صدای بلند می‌گفتید: برگرد ای انسان کثیف، دور شو. می‌دانم که تو دوست داری تا زنان را در تنگنا قرار دهی اما تو نمی‌توانی مرا در تنگنا قرار دهی. برگرد.

کلینتون طی ماه‌های اخیر تمرکز خود را بر روی نوشتن این کتاب قرار داده تا دلایل شکست خود در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری و به خصوص اتهام دخالت روسیه در این انتخابات را تشریح کند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان