arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶

اسپوتنیک: بیش از 90درصد مردم روسیه به ارتش کشورشان می‌بالند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نظرسنجی‌های صورت گرفته در روسیه از ادامه باور مثبت اهالی این کشور به توان نیروهای مسلح روسیه حکایت دارد.

 به گزارش انتخاب، آخرین بررسی‌ها در روسیه نشان می‌دهد که رضایت‌مندی اهالی روسیه نسبت به نیروهای مسلح این کشور برای سومین سال متوالی رشد کرده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، مرکز افکارسنجی عمومی روسیه (VTsIOM) گزارش کرده که سی ‌و شش درصد افراد شرکت کننده در یک نظر سنجی بر این باورند ارتش روسیه در جهان بهترین است. چهل ‌و شش درصد نیز عنوان می‌کنند ارتش این کشور یکی از بهترین‌ها در جهان است.

بر این اساس، ده درصد پرسش شوندگان گفته‌اند که روسیه به نوعی در پشت سر بهترین ارتش‌های جهان قرار دارد. این در حالی است که تنها دو درصد قابلیت‌های ارتش روسیه را در «سطح خیلی پایین» می‌دانند.

«والری فدروف» سرپرست موسسه یاد شده در این زمینه گفت که از هر ده شرکت کننده در این نظرسنجی یک نفر پیشرفت‌های صورت یافته در نیروهای مسلح را به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای کشور برشمردند در حالی‌که الحاق کریمه و برگزاری بازی‌های المپیک سوچی با میزان 14 و 12 درصد از نظر آن‌ها حائز اهمیت بیشتری داشته است.

اسپوتنیک در خاتمه نوشت: روسیه در حالی از سه شنبه هفته جاری تا یکشبه هفته بعد میزبان نمایشگاه نظامی سال 2017  است که قصد دارد نوآوری‌های نظامی و موفقیت‌های خود در این زمینه را عرضه نماید.

قرار است برخی از کارشناسان نظامی و مقام‌های دیگر کشورها در این نمایشگاه حاضر شوند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان