arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶

وزیر دادگستری: ایجاد فضای آرامش برای سرمایه گذاری با تغییر ساختارها فراهم می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر دادگستری بابیان اینکه سران قوا باید برای افزایش اشتغال و رفع مشکلات کنونی تعامل سازنده داشته باشند، گفت: ایجاد فضای آرامش برای سرمایه گذاری با تغییر ساختارها فراهم می شود.

به گزارش انتخاب، سید علیرضا آوایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه سمنان در محل استانداری بابیان اینکه مهمترین دغدغه دولت و مردم ایجاد فضای آرامش برای فعالان اقتصادی است، ابراز داشت: قوای سه گانه به این باور رسیدند که برای مبارزه با فساد باید ساختارها و قوانین در ارتباط با تسهیل امور اقتصادی تغییر کند.

وی افزود: مبارزه با فساد قطعا جز اولویت ها و سیاست های دولت خواهد بود چراکه فساد تولید کننده را نابود و ایجاد آسیب های اجتماعی را افزون می کند لذا به منظور جلوگیری از بحران و ریشه کنی افرادی که مصالح کشور را نمی فهمند حکومت و دولت باید زمینه های ایجاد فساد را به حداقل برساند.

وزیر دادگستری کمک به تقویت و بهبود هر چه بهتر روابط مجموعه قوا را از جمله ضروریات برشمرد و ابراز داشت: با وفاق و همراهی بسیاری از کارها سریعتر و روان تر انجام خواهد شد، اساسا زبان تفاهم و محبت بین همه ما می تواند به سرعت بخشیدن به امور بسیار کمک کند.

آوایی بابیان اینکه حقوق زنان و کودکان جز موارد لوکس فانتزی نیست، تصریح کرد: بحث حقوق شهروندی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند جز وظایف و باور همه ما و مسئولان است که هنوز تا رسیدن به خواست واقعی یعنی تبدیل حقوق شهروندی به قانون فاصله زیادی داریم و برای تحقق مطالبه به حق مردم حاکمیت باید بحث حقوق شهروندی را بیش از پیش احیا کند.

وی افزود: تعزیرات حکومتی از جمله سازمان هایی محسوب می شود که می تواند منشا خدمات ارزنده قلمداد شود لذا باید با استفاده از همه ظرفیت های موجود نگرانی ها و نقاط آسیب را برطرف کنیم و انتظار داریم در چهار سال آینده این روند بیش از پیش بهتر شود
منبع: مهر
نظرات بینندگان