arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶

لغو کنسرت خواننده مطرح پاپ در فضای باز برج میلاد/ عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهدی یراحی که قرار بود کنسرتش را در فضای باز برج میلاد تهران برگزار کند به دلیل اعتراضات بسیاری از طرفدارانش، این اجرا را کنسل کرد.

به گزارش انتخاب، مهدی یراحی که ظهر چهارشنبه اول شهریور در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده بود بلیت‌فروشی کنسرت بیستم شهریورماه او در فضای باز برج میلاد از ساعت 14 امروز دوم شهریور آغاز می‌شود، پس از مخالفت هوادارانش این کنسرت را لغو کرد.

روز چهارشنبه بلافاصله پس از انتشار مطلب این خواننده در اینستاگرام، جمعی از طرفدارانش نسبت به برگزاری کنسرت در فضای باز اعتراض کردند. این اعتراضات حتی به صفحه شخصی مدیر برنامه‌های مهدی‌یراحی، نیز کشیده شد.

سرانجام مهدی یراحی بامداد امروز رسماً اعلام کرد برای احترام به خواسته طرفدارانش از برگزاری اجرای بیستم شهریور در فضای باز برج میلاد منصرف شده است.

او در این باره نوشت: «خودتو يه لحظم بذار جاى من...همراهان عزیز ، مخاطبين گرامی
بدون تردید ارزشمندترین سرمایه، بزرگترین پشتوانه و بهترین دلگرمی برای من همراهی و حمایت تک تک شما عزیزانی است که طیِ سالیان گذشته همواره در کنارم بوده و هستید.

قطعا در اين مقطع از كارم، برگزاری کنسرت و همصدایی با شما، اوج همراهی در طول اين سالهاست. پس به پاس لطف و محبت هميشگى‌تان، اجرای بیستم شهریور ماه در فضای برج میلاد را علی رغم صرف هزينه‌ها، تدارکات وسیع و برنامه‌ای كه در خور شأن‌تان در نظر داشتيم و تنها در جهتِ أرج نهادن به خواست مخاطبين و همدلى با عزیزانی که نسبت به اجرا در فضای باز به (زعم خودشان) نظر مثبت نداشتند، کنسل میکنیم.

قدردانِ شركت رويال هنر و تهيه كننده محترم هستم كه براى اجرايى شدن اين تصميم برادرانه همكارى كردند.
امیدواريم به زودى ، همراه تر از گذشته، همصدایی ديگرى را در تهران خاطره كنيم.»

نظرات بینندگان