arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۰

حضور مطهری در لیست اصلاح طلبان؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قنبري با بيان اينكه ويژگي‌هاي مطهري و كاتوزيان با معيارهاي اصلاح‌طلبان براي نمايندگي مجلس همخواني دارد، گفت: اگر تهيه ليست اصلاح‌طلبان براي انتخابات آتي مجلس، به عهده بنده باشد از حضور كاتوزيان و مطهري در اين ليست استقبال مي‌كنم.

به گزارش انتخاب، داريوش قنبري نماينده مردم ايلام و سخنگوي فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با بيان اينكه علي‌‌مطهري و کاتوزيان افرادي حق طلب هستند كه منافع ملي را بر منافع‌شخصي و گروهي خود ترجيح مي‌دهند، اظهارداشت: با توجه به مواضع و اظهارات آقايان كاتوزيان و مطهري مي‌توان گفت كه اين 2 بزرگوار تفكرات اصلاح‌طلبانه دارند.

وي با بيان اينكه اشتراك نظر افرادي چون مطهري و كاتوزيان با نمايندگان اصلاح‌طلب مجلس بسيار زياد است، افزود: بنده سخنگوي تمامي اصلاح‌طلبان نيستم اما اگر مسئوليت ليست اصلاح‌طلبان براي انتخابات آتي مجلس، به عهده بنده باشد از حضور آقاي كاتوزيان و مطهري در اين ليست استقبال مي‌كنم.

قنبري با بيان اينكه مواضع مطهري و كاتوزيان كه از سوي اصولگرايان افراطي طرد شده‌اند، با معيارهاي اصلاح‌طلبان براي نمايندگي مجلس همخواني دارد، گفت كه خوشحال مي‌شود مطهري و كاتوزيان نامزدهاي جريان اصلاحات براي انتخابات آتي باشد.

سخنگوي فراكسيون اقليت مجلس هشتم، علي‌لاريجاني را اصولگرايي معقول توصيف كرد و درباره قرار گرفتن رئيس‌مجلس در ليست اصلاح‌طلبان گفت: ما با آقاي لاريجاني كه يك اصولگراي شناسنامه‌دار است مرزبندي سياسي داريم و خيلي دشوار است كه حضور ايشان را در ليست اصلا‌ح‌طلبان بپذيريم.

وي افزود: البته آقاي لاريجاني بر خلاف اصولگرايان افراطي، در برخي جنبه‌ها با اصلاح‌طلبان اشتراك نظر دارد اما اين دليل نمي‌شود ايشان را به لحاظ سياسي اصلاح‌طلب بدانيم.

نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با بيان اينكه افرادي چون علي لاريجاني در مقابل اصلاح‌طلبان قرار دارند، اما افرادي چون علي‌مطهري به اصلاح‌طلبان نزديك‌تر هستند، در پاسخ به اين سؤال كه آيا افرادي چون آقاي مطهري و كاتوزيان ظرفيت "نو اصلاح‌طلب" شدن را دارند يا نه، گفت: آقاي مطهري و كاتوزيان به نظر ما از ويژگي‌ها لازم براي اصلاح‌طلب بودن را دارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
بنا به تعریف قنبری: اصلاح طلبی= حق طلبی
ما هم هستیم.
سعید گراوندکلسرخی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
0
صندلی خالی نداریم ببخشید !
نظرات بینندگان