arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۶

ترکیش ایرلاین به مسافران ایرانی به مقصد آمریکا و کانادا، اقامت رایگان در استانبول می‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هواپیمایی ترکیش ایرلاین عصر دیروز از طرح جدید خود برای مسافران ایرانی که می‌خواهند به مقاصد آمریکا، کانادا، شمال اروپا، بریتانیا، خاور دور و برخی کشورهای آمریکای جنوبی سفر کنند، رونمایی کرد.

عصر پنجشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۶، هواپیمایی ترکیش ایرلاین طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس از خدمات جدید خود برای مسافران ایرانی‌اش رونمایی کرد.

طرح جدید ترکیش ایرلاین ویژه مسافران ایرانی است که قصد سفر به آمریکا، کانادا، آرژانتین، برزیل، کلمبیا، پاناما، ونزوئلا، کوبا، خاور دور، شمال اروپا و بریتانیا را دارند. بر اساس این طرح، مسافران در مسیر رفت یا برگشت می‌توانند به رایگان یک شب اقامت در هتل‌های استانبول داشته باشند. به گزارش کجارو هدف ترکیش ایرلاین از ارائه این سرویس، راحتی بیشتر مسافران در مسیرهای طولانی است تا مسافران بتوانند در میانه راه مدتی را در استانبول سپری کنند.

ترکیش ایرلاین

برای مسافرانی که از بلیط اوکونومی ترکیش استفاده می‌کنند، محل اقامت هتل ۴ ستاره Grand Yavus است که در فاصله ۱۷ کیلومتری فرودگاه واقع شده و مسافران بیزینس کلاس نیز می‌توانند ۲ شب را در هتل ۵ ستاره Hilton Bomonti بگذرانند.

بلیط‌هایی که از یکم آگوست ۲۰۱۷ صادر شده باشند و حداقل ۲۰ ساعت توقف اختیاری در استانبول داشته باشند، شامل این خدمات خواهند شد.

زکریا کروچام، مدیر عامل ترکیش ایرلاین در ایران در این باره گفت:

با توجه به این که ترکیش ایرلاین بیش از ۴۵ سال است که در ایران فعالیت دارد و به دلیل حجم بالای پروازها از ایران و به مقصد ایران، بیشترین تعامل را در بین شرکت‌های هواپیمایی بین المللی با بازار ایران دارد، لازم دانستیم تا خدماتی ویژه برای مسافران ایرانی ارائه کنیم تا در مسیرهای طولانی بتوانند یک استاپ اوور در استانبول داشته باشند.

مژده سیدزاده، مدیر فروش ترکیش ایرلاین در ایران نیز افزود:

مسافران ایرانی می‌توانند از سرویس مینی پورت ما نیز استفاده کنند. مینی پورت این امکان را به مسافر می‌دهد تا هنگامی که به فرودگاه استانبول می‌رسد، بار خود را به جای فرودگاه در میدان تقسیم تحویل بگیرد و همچنین پس از چک‌اوت از هتل بار خود را به جای فرودگاه، در میدان تقسیم تحویل ما دهد تا حمل شود.

ترکیش ایرلاین

سرویس دیگری که دیروز ترکیش ایرلاین از آن رونمایی کرد، امکان خرید مستقیم بلیط از این هواپیمایی با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب است. بدین ترتیب مسافران ایرانی از این به بعد می‌توانند با استفاده از کارت شتابی خود بدون واسطه از وب‌سایت این ایرلاین ترکیه‌ای خرید خود را انجام دهند.

نظرات بینندگان