arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶

جسد آخرین مفقودی سیل اخیر در گلستان پس از ۱۸ روز پیدا شد‌

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار شهرستان علی آباد کتول گفت: پس از گذشت ۱۸روز جسد سومین و آخرین مفقود حادثه سیل ۱۹ مرداد پیدا شد.

به گزارش انتخاب، احمد تجری مفرد امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از پیکر متلاشی شده مفقودی حادثه سیل دهنه زرین گل ساعتی پیش توسط تیم تجسس هلال احمر و نیروهای مردمی در رودخانه روستای کوچک پلنگ و استاجیق پیدا شد.

وی تاکید کرد: در سیل 19 مرداد خودروی یک خانواده حامل 3 سرنشین در رودخانه غرق شد و همه اعضای خانواده که شامل پدر، مادر و فرزند سه ساله خانواده بود در این حادثه غرق و مفقود شدند.

تجری تاکید کرد: بر اثر این حادثه پیکر مادر خانواده 2 روز بعد از وقوع سیل در 3 کیلومتری محل حادثه پیدا ‌و لاشه خودرو نیز کشف شد و همچنین پیکر پسر سه ساله این خانواده چند روز بعد پیدا گردید.

وی با بیان اینکه جسد پدر خانواده پس از گذشت نزدیک به 20 روز امشب پیدا شد، گفت: سیل 19 مرداد خسارت زیادی به مزارع، منازل مسکونی، جاده‌ها و راه‌های روستایی این شهرستان وارد کرد.

گفتنی است بارش شدید باران در عصر روز 19 مرداد ماه سبب جاری شدن سیلاب در استان گلستان و به خصوص شهرستان‌های شرق استان شد و بر اثر آن تعدادی از شهروندان گلستانی جان خود را از دست دادند.

به گفته مدیر کل مدیریت بحران گلستان برآوردهای اولیه از خسارت‌ها نشان می‌دهد که بیش 50 میلیارد تومان بر اثر سیل و طوفان به استان گلستان خسارت واد شده است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان