arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶

کشف رازهای پولدار شدن با دانلود کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»

بی شک تحولات جامعه در عصر حاضر باعث شده تا با جهانی نو طرف باشیم. جهانی که لحظه به لحظه با پیشرفت‌های فراوان در زمینه تکنولوژی رو به روست. هیچ کس گوی بلورین ندارد تا آینده را پیش بینی کند، اما یک امر قطعی است و اینکه تغییرات پیش رو، ورای واقعیت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علم بهتر است یا ثروت؟ سوالی که انگار هرگز کهنه نخواهد شد! همین سوال ساده بخش اصلی و مهم زندگی ما را به خود اختصاص می‌دهد. در طول زندگی همیشه با مفهوم ثروت روبرو هستیم و دائم فکر می‌کنیم چطور عده‌ای اینقدر پولدار شده‌اند؟
 
بسیاری از مردم جهان پس از انتشار کتاب «پدر پولدار،‌ پدر بی پول» برای دانلود کتاب اقدام کردند. خبر انتشار و موفقیت این کتاب به زودی همه‌جا پیچید و خرید کتاب «پدر پولدار، پدر بیپول» تبدیل به یک عادت همگانی شد. اما چه اتفاقی باعث شد تا این استقبال زیاد برای خرید کتاب و دانلود کتاب شکل بگیرد؟ این کتاب راز مهمی را با مردم در میان گذاشت و به این سوال مهم پاسخ داد که چطور می‌شود پولدار شد؟
 
کشف رازهای پولدار شدن با دانلود کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» 
 
رابرت کیوساکی و شارون ال لک‌تر نویسندگان این کتاب درباره موضوعی مهم صحبت می‌کنند، و آن نبوغ مالی است. آن‌ها با توجه به تجربیات گرانقیمت شخصی خود به این نتیجه رسیده‌اند که می‌تواند از طریق نبوغ مالی و ذهنی مشکلات اقتصادی را به خوبی حل و مدیریت کرد.
خبر خوشحال کننده این است که با مراجعه به سامانه دانلود کتاب الکترونیک و صوتی فیدیبو می‌توانید برای دانلود کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول اقدام کنید.
 
بی شک تحولات جامعه در عصر حاضر باعث شده تا با جهانی نو طرف باشیم. جهانی که لحظه به لحظه با پیشرفت‌های فراوان در زمینه تکنولوژی رو به روست. هیچ کس گوی بلورین ندارد تا آینده را پیش بینی کند، اما یک امر قطعی است و اینکه تغییرات پیش رو، ورای واقعیت هستند.
 
برای همین اگر خرید کتاب یکی از علاقه‌مندی‌های همیشگی شما بوده، اکنون می‌توانید بدون صرف وقت و هزینه‌های گاه گزاف کتاب‌های کاغذی برای دانلود کتاب مورد نظرتان اقدام کنید.
شاید جالب باشد که بدانید در همین کتاب نیز استفاده از تکنولوژی‌های جدید و بهره‌بردن از امکانات تازه‌ای مثل دانلود کتاب به عنوان یک راه‌حل برای صرف پول کمتر و درنهایت پولدار شدن اشاره شده است.
 
با دانلود کتاب خواهید دانست چرا ثروتمندان هرروز ثروتمندتر شوند و اقشار متوسط و فقرا با بی پولی دست به گریبانند. ما مفهوم پول را اولین بار در خانواده می‌شناسیم و با سرمایه‌گذاری کردن آشنا می‌شویم. در واقع والدین ما اولین کسانی هستند که ما را با پولدار شدن آشنا می‌کنند. "رابرت تی. کیوساکی" نویسنده کتاب پدر پولدار،‌ پدر فقیر با توجه به این نکته مهم تفاوت بین آموزش مدیریت مالی در خانواده‌ها و تاثیرات آن روی فرزندان را بررسی کرده است.
 
او این کتاب را با همکاری شارون ال لک‌تر را نوشته و منتشر کرد و در حال حاضر می‌توانید از طریق سامانه دانلود کتاب الکترونیک فیدیبو به راحتی این کتاب را در کتابخانه مجازیتان داشته باشید و از رازهای پولدار شدن سر دربیاورید.
 
ممکن است این سوال برای شما هم ایجاد شود که چطور می‌توانید دانلود کتاب از فیدیبو را انجام دهید؟
 
فیدیبو اولین و بزرگ‌ترین فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک و صوتی است که امکان خرید و دانلود بیش از سیزده هزار نسخه کتاب را فراهم کرده است.
 
علاقه‌مندان به خرید کتاب می‌توانند با مراجعه به سایت این سامانه و ثبت یک ایمیل در آن کتابخانه‌ای مجازی داشته باشند که در هر مکان و هر زمان قابل دسترسی و استفاده است.
نرم افزار فیدیبو قابل نصب روی موبایل، تبلت، کامپیوترهای شخصی و لب‌تاب است. کافی است بنا بر استفاده و علاقه خودتان اپلکیشین مورد نظرتان را نصب و از امکانات اختصاصی آن بهره‌مند شوید.
 
بعد از دانلود کتاب از فیدیبو شما امکانات بسیاری جالبی برای خواندن کتاب خواهید داشت. مثلا می‌توانید نور پس زمینه،‌ فونت و فاصله پاراگراف‌ها را تغییر دهید. یا می‌توانید هر قسمت کتاب که برایتان مهم است را هایلایت کرده و روی آن یادداشت‌نویسی کنید. همچنین این امکان نیز بعد از دانلود کتاب در نظر گرفته شده است که بتوانید عکس‌های کتاب را بزرگنمایی کنید و یا یادداشت‌های دیگران را بر روی کتاب بخوانید.
 
بی شک خریدکتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول می‌تواند نقطه‌ی آغازی برای استفاده شما از کتاب‌های الکترونیک باشد. زیرا نویسنده این کتاب به مردم یاد می‌دهد چطور می‌توان با مدیریت مالی درست تبدیل به یک میلیونر شد.
 
سال‌های سال در مدرسه درباره علم و ثروت انشا نوشته‌ایم و آرزوهای بزرگی در سر پرورانده‌ایم اما آنچه باید را نیاموخته‌ایم. کیوساکی در این کتاب به ما یاد می‌دهد نه تنها این دو با هم تضادی ندارند بلکه می‌توانند در کنار هم تبدیل به قدرتی بزرگ و مهم شوند.
 
با دانلود کتاب پدر پولدار،‌ پدر فقیر شما وارد داستان کیوساکی می‌شوید او در این داستان تعریف می‌کند که دو پدر داشته است! یکی پدری که با مدرک دکتری سال‌ها رئیس آموزش و پرورش بوده ولی ورشکسته و فقیر از دنیا می‌رود و پدر دیگرش در سیزده سالگی مدرسه را ترک کرده و یکی از ثروتمندترین مردان هاوایی می‌شود. مهم‌ترین چیزی که بعد از دانلود کتاب و خواندن آن یاد می‌گیرید این است که فرق بین درآمد و ثروت چیست و چطوری باید با پولتان کار کنید نه این که برای پول کار کنید.
 
اما رابرت کیوساکی کیست؟ او یکی از ژاپنی- آمریکایی‌هاست که در هاوایی و در یک خانواده فرهنگی به دنیا آمد و رشد کرد وی پس از فارغ التحصیلی به نیروی تفنگ داران دریایی آمریکا پیوست و به عنوان افسر و خلبان به جنگ در ویتنام رفت وقتی از جنگ بازگشت کار تجاری خود را آغاز کرد و به دلیل نبوغش با تولید کیف نایلونی و موج سوار ولکرویی توانست به زودی تبدیل به یک تاجر میلیونی شود.
 
با دانلود کتاب شما با دو نعمت بزرگ زندگیتان آشنا می‌شوید. یکی مغزتان و دیگری زمان حالا بستگی به خودتان دارد که بعد از دانلود کتاب و خواندن آن با این دو نعمت چه خواهید کرد.

 هراسکناسی که به دستتان می‌رسد می‌تواند تبدیل به ثروت شما شود و این انتخاب شماست که سرنوشت خودتان را تعیین کنید. با دانلود کتاب از طریق نرم افزار فیدیبو راه شما برای ثروتمند شدن یا فقیر ماندن آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان