arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰

احمدی نژاد: دولت در مقابل فشار زیاده خواهان کوتاه نمی آید

رئیس جمهور صبح امروز و در چهارمین روز از هفته دولت در حرم حضرت امام حضور یافته بود طی سخنانی با اشاره به شهادت شهید رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: راه امام یک مکتب کامل برای زندگی سعادتمند است چرا که دارای یک نظام فکری، رفتاری و برنامه ای است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور با بیان اینکه اندیشه شهیدان رجایی و باهنر برگرفته از الگوی رفتاری امام خمینی (ره) است، افزود: دولت از این آرمان ها تبعیت می کند و به هیچ وجه در مقابل فشار زیاده خواهان کوتاه نخواهد آمد و این راه الهی را ادامه خواهد داد.

به گزارش مهر، رئیس جمهور صبح امروز و در چهارمین روز از هفته دولت در حرم حضرت امام حضور یافته بود طی سخنانی با اشاره به شهادت شهید رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: راه امام یک مکتب کامل برای زندگی سعادتمند است چرا که دارای یک نظام فکری، رفتاری و برنامه ای است.

رئیس جمهور به ویژگی های راه امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: ایمان به خدا، مردمی بودن، ایستادگی بر اصول و ارزش های الهی، صداقت در تصمیم گیری و اجرا از اصول و معیارهای مکتب امام خمینی است.

احمدی نژاد گفت: امام خمینی نیز بارها بر این مورد تاکید کرده بودند که رمز سعادت جامعه بشری کار برای خداست.

وی ادامه داد: همه مشکلات موجود در جهان به خاطر عدول از این اصول و ارزشهاست. چرا که اگر کار برای خدا باشد سختی و خستگی به هیچ وجه معنا ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه کار برای خداوند رها شدن از ملکوت و بریدن از دلبستگی های دنیوی است، افزود: شهیدان رجایی و باهنر شاگردان برجسته مکتب امام بودند که کار برای خدا را در عمل نشان دادند.

احمدی نژاد افزود: در آن دوران هجمه به شهید رجایی و باهنر نیز بی سابقه بود اما به دلیل اینکه تنها به کار برای خداوند می اندیشیدند و از مکتب امام پیروی می کردند تا جایی که قدم های پاکشان ذره ذره سوخت یک لحظه هم از خدمت به مردم و مقابله با خودپرستان عقب نشینی نکردند و در مقابل زیاده خواهان و پر رو ها کوتاه نیامدند.

وی به اندیشه شهیدان رجایی و باهنر اشاره و تصریح کرد: در اندیشه این شهیدان الگوی خدمتگزاری برگرفته از راه امام خمینی (ره) است و امروز هم دولت بر این آرمانها پافشاری می کند و با آنها تجدید بیعت دوباره می بندد.

وی در خصوص ویژگی های این اندیشه گفت: حرکت در مسیر خدمت به مردم کوتاه نیامدن در مقابل فشار زیاده خواهان از مهمترین آرمان های دولت است.
نظرات بینندگان