arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰

«کلاه قرمزی 3» در انتظار بازگشت آقای مجری به ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سایت روزنامه ایران نوشت:
در حالی که حدودا اواخر سال گذشته بود که خبر ساخت فیلمی جدید از سری فیلم‌های «کلاه‌قرمزی» توسط صحرافیلم اعلام شد، تازه‌ترین شنیده‌ها حکایت از آن دارند که کار پیش‌تولید این فیلم به زودی آغاز خواهد شد.

فیلمنامه فیلم جدید «کلاه‌قرمزی» با همکاری مشترک ایرج طهماسب و حمید جبلی نوشته شده ولی به علت مسافرت طهماسب به ایالات متحده فیلمبرداری این فیلم به تعویق افتاده و به محض حضور طهماسب در ایران این پروژه سینمایی کلید خواهد خورد.

فیلم جدید «کلاه‌قرمزی» که بعد از «کلاه قرمزی و پسرخاله» و «کلاه قرمزی و سرو ناز» سومین اثر سینمایی از این سری به شمار می‌رود به احتمال زیاد در نیمه دوم امسال فیلمبرداری شده و کارگردانی آن نیز برعهده طهماسب خواهد بود.

جبلی به مانند همیشه صداپیشگی کاراکترهای عروسکی اصلی فیلم را برعهده خواهد داشت و در کنار آن طهماسب نیز به ایفای نقش در فیلم خواهد پرداخت. فاطمه معتمدآریا نیز نقش مقابل طهماسب در فیلم را ایفا خواهد کرد.

به خاطر وجهه تجاری فیلم‌های سری کلاه‌قرمزی قسمت جدید این فیلم به احتمال زیاد در جشنواره فیلم فجر به نمایش درنیامده و مستقیما راهی اکران عمومی خواهد شد.

تهیه این فیلم برعهده دفتر تولید صحرافیلم بوده و کارهای تولید آن را برادران مدرسی انجام خواهند داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
0
کلاه قرمزی ! کلاه گشادیست که به سر ملت گذاشته و بارها از آن پول در آورده اند و حالا هم در ینگه دنیا در حال خرج کردنش ! هیهات !! از ماست که بر ماست !
نظرات بینندگان