arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۳۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰

ولخرج ترین توریست های امارات چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری میراث فرهنگی نوشت:

به گزارش موسسه ویزا کارت توریست های بریتانیایی درمیان تمام توریست های غربی و شرقی در امارات بیش از همه پول خرج می کنند.

این گزارش که با عنوان چشم انداز گردشگری: بخش امارات، منتشر شده ، اعلام می کند که در سال 2010 میزان پولی که توسط توریست های بین المللی که با استفاده از ویزا کارت در امارات خرج شده، نشان می دهد 20.3 درصد درسال افزایش یافته است که مجموعا برابر با 1 میلیارد دلار است و تعداد توریست های بین المللی نیز به میزان سه برابر نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است.

طبق همین گزارش براساس میزان ورود توریست ها به امارات درسال 2009 و 2010 عادت به استفاده از کارت های اعتباری و ویزا کارت در توریست های بین المللی نیز رشد چشمگیری داشته است. از این نظر مجموع پول خرج شده توسط توریست ها تنها با استفاده از ویزا کارت برابر با 1.9 میلیار دلار تنها از 10 بازار و مرکز خرید بوده که توریست های بریتانیایی تا کنون از این نظر در صدر همه خریداران خارجی بوده اند. سهم توریست های بریتانیایی بالغ بر 441 میلیون دلار تا کنون در اقتصاد امارات بوده که با استفاده از ویزا کارات تقریبا ده درصد بیشتر از سال های قبل بوده است. 

پس از بریتانیایی ها توریست های امریکایی و سپس روس ها قرار دارند که به ترتیب 302.9 دلار و 238.1 میلیون دلار بوده است.

از نظر میزان پولی که به طور سرانه به امارات سرازیر شده نیز توریست های چینی در صدر جدول هستند که به طور میانگین درسال 2010 با 542.77 دلار با 52 درصد رشد نسبت به سال 2009 گزارش شده است.

بازرگانان و تاجران اماراتی درچنین شرایطی با بهره گیری از چنین فرصتی نهایت استقبال را از توریست ها کرده و با ایجاد انواع فروشگاه ها و انبارهای تجاری به ویژه منافع سرشاری در شرایط افزایش هزینه های تجارت بین المللی می برند. این تاجران از رشد هنگفت 48 درصدی توریست ها بسیار خرسندند که بخش عظیمی از آن ها ازکشورهای عربستان سعودی وروسیه و بریتانیا هستند.

کامران صدیقی مدیر کل ویزا کارت منطقه خاورمیانه درهمین زمینه می گوید:«به عنوان یکی از بزرگترین فعالان در شبکه پرداخت های الکترونیک موسسه ویزا کارت با تامین سیستم های پرداخت که درسرتاسر جهان مورد اعتماد است و اعتبار جهانی دارد، از صنعت توریسم حمایت می کند. زیرا این خدمات سبب افزایش انگیزه و نیز گردش مالی در سطح بین المللی می شود و به توریست ها اطمینان می دهد که تا هر زمانی که در امارات اقامت دارند، می توانند به راحتی از این کارت ها استفاده کنند.» 

این حمایت ها همچنین با ارائه انواع خدمات و نیز تخفیف های ویژه همراه است که از طریق هماهنگی و ایجاد فعالیت های سازماندهی شده میان موسسه ویزا کارت با نام های تجاری بزرگ امارات نظیر جمیره، شرکت هوایی امارات و ... طیف وسیعی از انواع امتیازات ویژه و تخفیف های ویژه در بخش هتل و خدمات هوایی و اقامتگاهیی به توریست ها عرضه می کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دلسوخته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
1
23
تمام شرایط توکشور ما هم مهیاست....از هتل های شیک...تا امکانات بروز تفریحی...وخطوط درجه یک ومرتب پروازی...!!!!!!! اینجانب تمام توریست های عالم را دعوت به بازدید از مناظر باستانی و گردشگری ایران را همراه با بهترین پذیرایی ولحظاتی که قطعا تا اخر عمر هم فراموش نخواهید کرد را دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sunrise
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
1
24
اینا مخشون تاب داره
بیاند تو ایران بگردند
اینقدر ما پیشرفت کردیم تو صنعت گردشگری نمونش یه تفریح هست که با چوب می افتند دنبال توریست ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
20
اقتصاد غرب که فروپاشیده؟دم خروس یا...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
1
ایرانی ها ویزا کارت ندارن، وگرنه بیشترین پولو ایرانی ها تو امارات خرج می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
3
امارات كشوري كه با يكصدم مساحت ایران و ساحل آبی بسیار ناچیز ما را در زمینه اقتصاد و بازرگانی و توریست نابود و ناک اوت کرده است.
ترکیه کشوری با نصف مساحت ایران در حال تسخیر جایگاه سیاسی و دینی ایران در عرصه بین المللی است.
قطر که مساحت آن عددی سه رقمی است در حال تخلیه منابع نفت و گاز مشترک با ایران است.
مسئولین محترم کشور به کجا می رود. این همه حرف که زده می شود یکهزارم آن عمل می شود یا خیر ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
1
جای تاسف است که کشورهای کوچکی مثل امارات با یک مدیریت صحیح به چنین جایگاهی در جهان ارتقاء می یابند در حالی که کشور ما با پتانسیل های فراوان، روز به روز پسرفت می کند و بعد از قرن ها، هنوز یک کشور درجه سه حساب می شود. این مدیریت ماست. آن هم مدیریت عرب هایی که ما آنها را قبول نداریم!
راوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
11
شما جیب ما را نزن ...توریست پیشکش!!!
خودم
|
UNITED STATES
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
1
1
اااااااه امارات (دبی) هم شد جا؟ هیچی نداره. تازه هر چی هم که داره یا گرونه یا دست دوم از مسکو !!!!!!و تاجیکستان !!!! میاد. جنس های دست اولش هم می برن ترکیه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
1
یک کشور عربی که سالهای گذشته از ما بسیار عقب تر بود ، حالا تونسته اروپایی ها را که خودشان بهترین تفریحات و تکنولژی و صنعت را در اختیار دارند، جذب کنه. به نظر شما مشکل از کیه؟ وضعیت جغرافیایی ایرانه؟ مسلما نه. اونها کویر دارند و بس. ما کویر، کوه جنگل دریا و .... خیلی چیزها داریم. اما اونها مدیر دارند ما نداریم. یا شاید بهتره بگیم مدیر داریم، اجازه استفاده کردن ازشون رو نداریم.
من خودمم
|
UNITED STATES
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
0
0
در پاسخ به دوست عزیز "خودم "!
اگر دست دوم یا از مسکو و تاجیکستان ما آید ، مهم اینست که می فروشندشان !
من سه سال آنجا زندگی کرده ام و می دانم که چیست !ای کاش یاد بگیریم که لباسهای دست دوم را نخریم و نپوشیم............
نظرات بینندگان