arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰

فرمانده سپاه گرمسار: هدف بسج، بسیجی کردن 70 درصد مردم محله است

فرماندار شهرستان گرمسار گفت: بسيج ضامن بقاي اسلام و انقلاب شکوهمند حضرت امام در ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار شهرستان گرمسار گفت: بسيج ضامن بقاي اسلام و انقلاب شکوهمند حضرت امام در ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم استان سمنان، شاهپور علائي‏مقدم در همايش بسيج مساجد و محلات كه در هيئت ابوالفضل شهرستان گرمسار برگزار شد، بسيج را پشتوانه‌ انقلاب اسلامي دانست و اظهار داشت: بسيج ضامن بقاي اسلام و انقلاب در ايران است.

وي بر اهميت شجره طيبه صالحين اشاره کرد و افزود: بايد با تزريق فرهنگ غني اسلامي و آميختن آن با گوشت و پوست جوانانمان آنها را در مقابل جنگ نرم دشمنان بيمه كنيم.

عباس مطهري، فرمانده سپاه ناحيه گرمسار نيز در اين گردهمايي بيان كرد:‌ شجره طيبه صالحين از موهبت‌هاي الهي به سپاه و بسيج است و قطعا در آينده‌اي نه چندان دور اثرات و بركات اين شجره طيبه ظهور و بروز پيدا خواهد كرد.

فرمانده سپاه ناحيه گرمسار اظهار داشت: ساختار جديد پايگاه‌ها ساختاري منعطف و متعادل است و با محوريت نيازهاي روز جامعه اسلامي برنامه‌ريزي شده است.

مطهري افزود: هدف نهايي ساختار جديد بسيج اين است كه 70 درصد مردم محله بسيجي، 50 درصد اهل نماز جماعت و 20 درصد اهل نماز جمعه شوند كه اگر اين مهم محقق شود، گام بزرگي به سوي ايجاد جامعه‌اسلامي برداشته‌ايم.

وي تصريح كرد: محور اين ساختار، نظام تربيتي صالحين است و همه برنامه‌ها ذيل اين نظام تربيتي تعريف مي‌شود.

فرمانده سپاه ناحيه گرمسار در ادامه از فرماندهان پايگاه‌ها خواست كه اين برنامه را تا آخر شهريور امسال اجرايي کنند.
وی گفت: در اين برنامه يك گروه صالحين تشكيل مي‌شود كه هر گروه از يك حلقه خاص، شامل اعضاي فعال پايگاه و يك حلقه عام، شامل اعضاي عادي پايگاه هستند.

مطهري ابعاد جديد پايگاه‌ها را مبني بر نظام تربيتي صالحين دانست و افزود: معاونت‌هاي تخصصي، ساختار نظامي و ساختار سني استوار ابعاد ديگر اين ساختار جديد است و هر بسيجي در چهار بعد مختلف فعاليت مي‌كند.

همايش بسيج مساجد و محلات با حضور 150 نفر از فعالان بسيج و ائمه جماعات مساجد گرمسار به همت بسيج محلات سپاه ناحيه گرمسار برگزار شد.
در پايان اين مراسم، به نفرات برتر شجره طيبه صالحين هدايايي به رسم يادبود اهدا شد.
نظرات بینندگان