arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰

نظر مسعود کیمیایی درباره واقعه 11سپتامبر و برجهای دوقلو

مسعود کیمیایی در بخشهایی از گفت وگوی خود با علی معلم وجواد طوسی در ماهنامه دنیای تصویر حرفهای جالبی درباره واقعه 11سیتامبر و برجهای دوقلو زده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسعود کیمیایی در بخشهایی از گفت وگوی خود با علی معلم وجواد طوسی در ماهنامه دنیای تصویر  حرفهای جالبی درباره واقعه 11سیتامبر و برجهای دوقلو زده است .


 به گزارش پارس توریسم ،آقای کیمایی گفته :به نظرم دراین ده سال گذشته جهان آرام آرام وارد بحرانهای تازه ای شده،در بازار اروپا وفرهنگ آن و به طور کلی جهان این موضوع را می بینیم .مثلا به جایزه نوبل بارگاس یوسا نگاه بیاندازیم چه اتفاقاتی بعد از اهدای این جایزه رخ داد. بحران تا این حد که می خواهند جایزه را از حلقوم یک نویسنده دربیاورند .حتی نویسنده ای نوشت که او به نوبل پول داده واین کاریکاتور است . جهان عرب هم به در حال حاضر به شکلی دیگر در گیر بحران است و اطراف خودمان هم می بینیم بحران جنگ با خود چه بحران هایی را آورده است .ساده انگاری است که فکر کنیم برج های دوقلو آنگونه از بین رفت .بعد آمریکا به افغانستان و بعد تر به عراق حمله کند و بعد از آن قصه نفت دزدی ها و حال جالب است که دزدان دریایی به وجود آمده است .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
jalal
|
UNITED KINGDOM
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
0
agha man ke manzoore in agha ro nafahmidam. Age mishe tozih bedin belakhare manzooreshoon chie?
نظرات بینندگان