arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰

نمایشگاه فروش فوق العاده پائیزه از 15 شهریور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: نمایشگاه‌ها و فروش فوق العاده پاییزه از 15 تا 25 شهریور در سراسر کشور برپا می شود .

رادمرد افزود: 10 تا 12 هزار واحد صنفی کشور در فروش فوق العاده پائیزه مشارکت خواهند داشت که از این تعداد شش هزار واحد صنفی در تهران اقدام به فروش فوق العاده پوشاک و کیف و کفش می کنند.

وی اضافه کرد: البته در برخی مناطق کشور ممکن است این طرح با دو تا سه روز تاخیر آغاز شود اما دراین مناطق هم مدت فروش فوق العاده و نمایشگاه های پائیزه ، ده روزه خواهد بود .

رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان افزود: در حاشیه نمایشگاه های پائیزه علاوه بر پوشاک و کیف و کفش ، اقلامی مانند دکوراسیون منزل، مبلمان و لوازم خانگی نیز عرضه می شود .

آقای رادمرد گفت: میزان تخفیف در طرح فروش فوق العاده پائیزه از 5 تا 15 درصد است اما در برخی اقلام پوشاک میزان تخفیف در نظرگرفته شده به 25 درصد هم می رسد .

وی جلب رضایت مردم ، رعایت حقوق مصرف ‌کننده و تنظیم بازار را از اهداف برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا برشمرد و افزود: در جهت حمایت از تولید‌کنندگان داخلی ، عرضه محصولات خارجی در این نمایشگاه‌‌ها ممنوع است.

آقای رادمرد گفت: امسال مأموریت نظارت و بازرسی از فروش فوق العاده و نمایشگاه های پائیزه ، در سه محور ارزیابی ناظران برعملکرد نمایشگاه ، ارزیابی به شیوه میدانی و بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا از نظر قیمت و کیفیت خواهد بود.
نظرات بینندگان