arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶

ورایتی: بازیگر «فرار از زندان» در فیلم کارگردان ایرانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که علی عطشانی پیش از این اعلام کرده بود فیلم جدیدش محصول مشترک ایران و هالیوود خواهد بود و از بازی وال کیلمر در آن خبر داده بود، ورایتی در خبری اختصاصی اعلام کرده که رابرت نپر بازیگر نقش تی‌بگ در سریال «فرار از زندان» به این فیلم پیوسته است.

ورایتی نوشته که نپر و آمرین امیری در کنار کیلمر، ویلیام بالدوین و جی ابدو در کمدی «اولین تولد» بازی خواهد کرد و این فیلم قرار است به عنوان محصول مشترک ایران و هالیوود ماه آینده کلید بخورد.

این نشریه همچنین داستان «اولین تولد» را این‌طور توصیف کرده است: بن که یک ایرانی‌الاصل است و کیت که یک امریکایی است، زوج تازه ازدواج کرده‌ای هستند که در کالیفرنیا دررویای امریکایی خود زندگی می کنند. وقتی اولین بارداری دچار پیچیدگی می‌شود، کل خانواده کنار هم می‌آیند.

آرمان امیری نقش بن را بازی می‌کند و جی ابدو در نقش پدر او مقابل دوربین می‌رود. به نوشته ورایتی، نپر نقش یک کهنه سرباز عراقی را بازی خواهد کرد که دوست پدر بن است.

کمپانی LA Independent Film and Entertainment که در هالیوود مستقر است، «اولین تولد» را تهیه می‌کند و ادوین اونس و پوریا ناصربخت تهیه کنندگان فیلم خواهند بود.

نکته جالب آن است که نپر بعد از مدت‌ها با نقشی در فصل سوم «تویین پیکس» مورد توجه قرار گرفته است.
 
منبع: آی سینما
نظرات بینندگان