arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰

مهدوي کني پدر معنوي اصولگرايان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس فراکسيون روحانيون مجلس مي گويد: آيةا... مهدوي کني نقش پدر معنوي اصولگرايان را دارد.
حجةالاسلام محمد تقي رهبر در گفتگو با خبرآنلاين درباره نقش آيةا... مهدوي کني در وحدت اصولگرايان با بيان اينکه محوريت جامعتين در سراسر کشور پذيرفته شده است، افزود: با توجه به شناختي که مردم از آيةا... مهدوي کني و جامعه مدرسين دارند، زمينه براي پذيرش آنها در سطح کشور هم خوب است و با وجود اينکه کساني مي خواهند اخلال کنند و نپذيرند اکثريت قاطع مردم پذيراي اين افراد مغرض نيستند.
وي درباره راههاي گسترش چارچوب جامعتين به جز تهران هم گفت: خوب است گروه 7 نفره نمايندگاني را در سطح استانها داشته باشند و از آنها حمايت شود و ارتباطات هم منسجم باشد تا چتر جامعتين و مکانيزم 8 + 7 در تمام استانها گسترش يابد چرا که استانها از يک جهت شايد از خود تهران مهمتر باشد و حتي جايگاه آنها در سراسر کشور از تهران مهمتر است.
رهبر با اشاره به جايگاه آيةا... مهدوي کني و يزدي، تصريح کرد: آيةا... مهدوي کني و يزدي کساني هستند که همه آنها را مي شناسند و حضور اين بزرگان براي جمع کردن گروه هاخوب است و بنابراين اينکه گروهي بخواهند القا کنند که دوره ريش سفيدي گذشته، اشتباه است چرا که پدر معنوي در همه جا ضروري است و آيةا... مهدوي کني هم نقش پدر معنوي اصولگرايان را دارد و اگرکسي مثل آيةا... مهدوي کني بعد از 70 سال علم و تجربه و مسؤوليت شناسي معتمد ندانيم چه کسي را مي خواهيم تکيه گاه قرار دهيم؟
برخي سهم خواهيهاي جبهه پايداري و نارضايتي آيةا... مهدوي کني ديگر موضوعي است که رئيس فراکسيون روحانيون مجلس هشتم با بيان اينکه سهم خواهي حرف منطقي نيست، گفت: فرمايشات اخير رهبري انقلاب در ديدار با کارگزاران نظام در خصوص اينکه از قبيله گرايي انتقاد فرمودند معنادار است. اضافه بر اينکه با انقلاب ما هم همخواني ندارد. شايد در گروهي آن افراد واجد شرايط کمتر باشند و در گروهي بيشتر بنابراين بايد به سراغ آدم صالح تر رفت.
نظرات بینندگان