arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶

نماینده سقز و بانه: مردم به اعتراض و تجمع خود در فرمانداری پایان دهند / از مراجع قانونی مرگ کولبران بانه‌ای را پیگیری می‌کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از مردم بانه خواست تا به اعتراض و تجمع خود در فرمانداری پایان دهند و گفت: از طریق مراجع قانونی تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش انتخاب، محسن بیگلری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت کشته شدن دو کولبر بانه‌ای در این باره، اظهار کرد: این مسئله را از طریق مراجع قانونی، سپاه، اطلاعات، وزارت کشور، استانداری و نیروی انتظامی پیگیری خواهم کرد.
 
نماینده سقز و بانه: مردم به اعتراض و تجمع خود در فرمانداری پایان دهند / از مراجع قانونی مرگ کولبران بانه‌ای را پیگیری می‌کنم

وی افزود: در این خصوص اجازه نخواهم داد حق کولبران بانه‌ای پایمال شود و فرد خاطی باید به اشد مجازات محکوم شود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس، عنوان کرد: از هیاتی از مسئولان کشوری درخواست کرده‌ام که فردا برای بررسی موضوع از نزدیک و تحقیق در خصوص چگونگی اتفاق و پیگیری مستقیم این قضیه به بانه بیایند و پاسخگوی خواسته مردم این شهرستان و خانواده کولبران باشند.

وی از مردم شهرستان بانه خواست تا به تجمع‌های اعتراضی خود پایان دهند و مردم را به آرامش برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار ناشی از تجمع‌ها و نارضایتی‌ها دعوت کرد.

بیگلری افزود: این تجمع‌ها نه تنها تاثیر مثبتی در این اتفاق نخواهد داشت بلکه ممکن است موجب بروز اتفاقات ناخوشایند دیگری نیز شود و تنها راه پیگیری این مسئله مراجع قانونی است.

وی تجمع اعتراضی در فرمانداری بانه را بی نتیجه دانست و خاطرنشان کرد: برای گرفتن حق کولبران کشته شده تمام تلاش خود را خواهم کرد و از طریق قانونی با جدیت کامل از تمام دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه تا پایان دادن به درد و رنج کولبران و کشتن آنها اقدام خواهم کرد.
نظرات بینندگان