arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰

دماي تهران فردا به 14 درجه سانتي‌گراد مي‌‌رسد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كارشناس سازمان هواشناسي گفت: دماي تهران فردا دوشنبه به 14 درجه سانتي‌گراد مي‌رسد.

پرويز رضازاده در گفتگو با فارس در خصوص وضعيت هوا اظهار داشت: براي استان و شهر تهران و استان‌هاي البرز، قزوين، زنجان، آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، شمال سمنان، قم، مركزي، خراسان‌هاي شمالي و شمال خراسان رضوي در روز دوشنبه بارش همراه با رعد و برق پيش‌بيني مي‌شود.

وي ادامه داد: همچنين در استان‌هاي ذكر شده و استان تهران كاهش قابل توجه دما يعني كاهش 6 تا 7 درجه‌اي دما طي 3 روز آينده خواهيم داشت.

رضازاده افزود: در نتيجه در روز دوشنبه تا صبح روز سه‌شنبه هواي نسبتاً خنكي را تجربه خواهيم كرد ولي مجدداً تا اواخر هفته دماي هوا به شرايط فصلي خود باز مي‌گردد و خنكي آن به سمت شرايط عادي پيش مي‌رود.

اين كارشناس سازمان هواشناسي عنوان كرد: طي 2 تا 3 روز آينده دماي تهران به 14 درجه سانتي‌گراد خواهد رسيد همچنين براي ديگر مناطق يعني غرب استان كرمان و شرق استان فارس تا روز دوشنبه بارش باران پيش‌بيني مي‌شود و در شرق فارس شدت اين بارش‌ها قابل توجه خواهد بود. وي در پايان خاطرنشان كرد: در نوار شمالي كشور به خصوص استان‌‌هاي قزوين، البرز، تهران، شمال سمنان، گيلان، مازندران و گلستان بارش شديد پيش‌بيني مي‌شود و علاوه بر آب گرفتگي در اين مناطق ممكن است رودخانه‌ها پرآب شود و سيلاب داشته باشيم.
نظرات بینندگان