arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰

واكنش پورحيدري به آرايش موي مهاجم استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست تيم فوتبال استقلال با بيان اينكه نوع آرايش موي مهاجم اين تيم در ديدار برابر فولاد خوزستان مناسب نبود، گفت: به عقيده من فوتباليست‌ها الگوي جوانان هستند و بايد به گونه‌اي رفتار كنند كه از نظر فرهنگي مطابق با شرايط حاكم بر جامعه باشد.

منصور پورحيدري در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: وضعيت تيم ما از نظر امتيازي خيلي خوب است و با بازي‌هاي حرفه‌اي كه انجام مي‌دهيم، امتيازات لازم را كسب كرده‌ايم اما تا به اينجاي كار نه من و نه آقاي مظلومي از روش بازي تيم رضايت نداريم.

وي با يادآوري اين موضوع كه استقلال بازي به بازي بهتر مي‌شود، خاطر نشان كرد: در نحوه بازي تيم استقلال مشكلاتي هست و بازيكنان هنوز به هماهنگي لازم نرسيده‌اند كه آنهم برمي گردد به نحوه آماده سازي تيم پيش از آغاز ليگ. متاسفانه به علت حضور بازيكنان در اردوي تيم ملي آقاي مظلومي زمان براي هماهنگي بازيكنان نداشت.

مديرفني تيم فوتبال استقلال خاطرنشان كرد: امروز هم كه ليگ تعطيل شده است بازهم هفت تا هشت بازيكن ما براي حضور در اردوهاي تيم‌هاي ملي ايران، عراق و كويت تهران را ترك كرده‌اند و ناچاريم تمرينات را بازهم بدون حضور بازيكنان اصلي برگزار كنيم.

پورحيدري با تاكيد براينكه تيم استقلال در نتيجه گيري عالي عمل كرده است، افزود: آنچه در تيم استقلال به خوبي به چشم مي‌آيد، اتحاد و همدلي بازيكنان است. آنها به معناي كامل يك تيم هستند، چه درون ميدان و چه روي نيمكت. مطمئن باشيد اگر زمان مناسب در اختيار كادر فني باشد، اين تيم از بعد فني نيز ارتقا مي‌يابد.

وي از آغاز تمرينات تيم فوتبال استقلال از روز دوشنبه هفته جاري خبر داد و گفت: در نظر داشتيم در جام تركمنستان نيز حضور پيدا كنيم كه به علت حضور بازيكنان در اردوي تيم ملي سفرمان به اين كشور منتفي شد.
سرپرست تيم فوتبال استقلال در خصوص احضارش به هيئت رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال گفت: به عقيده من فوتباليست‌ها الگوي جوانان هستند و بايد به گونه‌اي رفتار كنند كه از نظر فرهنگي مطابق با شرايط حاكم بر جامعه باشد. در اينجا بايد بگويم مقصر اتفاقي كه در اهواز روي داد و ورود ميداودي با نوع آرايش مو به زمين من بودم نه اين بازيكن.

وي تصريح كرد: در اهواز به واسطه گرفتاري و كارهاي زيادي كه داشتم، متوجه نوع آرايش و ظاهر بازيكنان نبودم. به همين خاطر مشكلي كه براي ميلاد پيش آمده را گردن مي‌گيرم و در هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال پاسخگو خواهم بود. متاسفانه ميلاد ميداودي نوع آرايش خوبي را براي موهاي خود انتخاب نكرده بود كه ما بعد از بازي به او تذكر داديم و خيلي سريع موهايش را اصلاح كرد.

تيم فوتبال استقلال تهران در پايان هفته پنجم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور با كسب 13 امتياز صدرنشين جدول رده بندي است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
3
البته یادتان باشد که آنها الگوی جوانان نیستند بلکه ما به فوتبال بعنوان تفریح نگاه می کنیم و تفریح دیگری نداریم لذا برای خودتان که جیبتان را با کیسه های بیت المال پر می نماید نوشابه فرهنگی و الگویی بازنکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
3
خدا رو شكر در كشوري زندگي ميكنيم كه هيچ مشكلي در آن و جود ندارد جز ظاهر مردمانش. خدا رو هزار مرتبه شكر
نظرات بینندگان