arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶

برانکو همه رکوردهای پرسپولیس را شکست/ سبقت مرد کروات از قطبی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از بهترین قهرمانی پرسپولیس و بهترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر، پرسپولیس این فصل بهترین شروعش در تاریخ لیگ را هم بدست آورده است.

به گزارش وبسایت نود، ۱۳ امتیاز از ۵ بازی، آماری بسیار خوب برای پرسپولیس برانکوست. آماری که از فصل پیش هم بهتر شده و پرسپولیسی‌ها با شرایط بهتری صدرنشین لیگ هستند. پرسپولیسی‌ها فصل پیش در همین مقطع، ۱۱ امتیاز داشتند و هفته ششم هم با استقلال مساوی کردند. حالا پرسپولیس تا پایان هفته پنجم، ۱۳ امتیاز گرفته و فقط در دقایق پایانی بازی با سیاه جامگان امتیاز از دست داده است.
 
تنها فصلی که پرسپولیس شروع مشابهی در لیگ برتر را تجربه کرده، به لیگ هفتم و تیم قهرمان افشین قطبی مربوط می‌شود. تیم قطبی هر ۴ بازی اول را برد و هفته پنجم، مقابل راه آهن متوقف شد. نکته جالب اینکه در هر دو فصل، تنها کسی که پرسپولیس قطبی و برانکو را متوقف کرد اکبر میثاقیان بود. حالا پرسپولیس، دوباره به رکورد ۱۳ امتیاز از ۵ بازی رسیده با این تفاوت که نسبت به تیم قطبی، تفاضل بهتری دارد. پرسپولیس برانکو، یک گل بیشتر از تیم قطبی زده و یک گل هم کمتر خورده است. آن‌ها در حال حاضر، همزمان بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ برتر هستند.
 
برانکو و تیمش، در این دو فصل همه رکوردهای پرسپولیس در لیگ برتر را شکسته‌اند و حالا، بهترین شروع این تیم در تاریخ لیگ را هم به نام خودشان زده‌اند. اگر پرسپولیس بتواند با همین میانگین امتیاز فصل را ادامه دهد، می‌تواند یک بار دیگر رکوردشکنی کند و قهرمانی بهتر از فصل قبل بدست آورد.
برچسب ها: برانکو ، پرسپولیس
نظرات بینندگان