arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶

عیادت قاضی عسکر از روحانی ایرانی مضروب در مکه / عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی صبح امروز (جمعه) از حجت الاسلام حسین اسماعیلی روحانی کاروان اصفهان که درحمله عوامل ناشناس در مکه مکرمه مجروح شده بود، عیادت کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر دراین عیادت، از نزدیک در جریان روند درمان حجت الاسلام حسین اسماعیلی قرار گرفت و برای سلامتی و بهبود ایشان دعا کرد.
 
عیادت قاضی عسکر از روحانی ایرانی مضروب در مکه / عکس 
دکتر بن عبدالله عقیل رئیس بیمارستان ملک فیصل که سرپرست حجاج را همراهی می کرد با ارائه گزارشی از روند معالجات انجام شده برای روحانی کاروان اصفهان تاکید کرد: وضعیت عمومی اسماعیلی هر روز درحال بهتر شدن است و هیچگونه خطری او را تهدید نمی کند.
 
دکترساجد، پزشک معالج این روحانی مضروب شده نیز در پاسخ به سئوال نماینده ولی فقیه درباره میزان جراحات وارده به اسماعیلی اظهار داشت: به هیچیک از اعضای بدن وی آسیب جدی وارد نشده و نامبرده در چند روز آینده می تواند از بیمارستان مرخص شود.
 
حجت الاسلام حسین اسماعیلی نیز درگفت وگو با سرپرست حجاج ایرانی با تشریح نحوه حمله عوامل ناشناس به وی به هنگام تردد به هتل محل اقامت خود، افزود: ضارب پس از مجروح کردن من با استفاده از تاریکی از محل حادثه گریخت و اینجانب خود را به هتل رسانده و از آنجا به بیمارستان منتقل شدم.
 
نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت دراین عیادت از تلاش مدیر و کادر پزشکی بیمارستان ملک فیصل که با رسیدگی و اقدامات پزشکی سریع و مناسب زمینه بهبود حجت الاسلام اسماعیلی را فراهم کردند، تقدیر کرد.
 
سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) خطاب به مدیر بیمارستان ملک فیصل گفت: خدمت به میهمانان خانه خدا ارزش بسیار بالایی دارد و افرادی که در خدمت ضیوف الرحمان هستند اجرشان بیشتر است.
 
مدیر بیمارستان ملک فیصل نیزبرهماهنگی میان این مرکز درمانی و هیئت پزشکی حج و زیارت کشورمان در ارائه خدمات پزشکی به زائران ایرانی که به این بیمارستان منتقل می شوند، تاکید کرد.
 
عوامل ناشناس غروب چهارشنبه (15 شهریور) به حجت الاسلام والمسلین حسین اسماعیلی روحانی کاروان شماره 13005 اصفهان که درحال بازگشت به سمت هتل محل اقامت خود بود حمله ور شده و پس از مجروح کردن وی با استفاده از موتور سیکلت از محل حادثه گریختند.
 
دراین حمله، حجت الاسلام اسماعیلی از ناحیه کتف و پهلو مجروح شد و بگفته حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت پلیس عربستان تاکنون سه مظنون را در ارتباط با این حادثه بازداشت کرده است و تحقیقات ادامه دارد.
نظرات بینندگان