arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶

انفجار در ساختمان ۴ طبقه در ورامین/ دیوارهای خانه تخریب شدند + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی آتش‌نشانی ورامین از وقوع انفجار در یک ساختمان چهار طبقه در ورامین خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه دیوارهای خانه کاملاً تخریب شد.

به گزارش انتخاب، بهنام کرمانی در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام خبر انفجار در یک منزل مسکونی حوالی خیابان خبرنگار ورامین درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 18:45 امروز انفجار در یک منزل مسکونی، حوالی خیابان خبرنگار ورامین به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه سه و مرکزی ورامین با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ورامین ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه چهار واحدی بود، در واحد طبقه چهارم انفجاری به وقوع پیوسته و منجر به تخریب تمامی دیوارهای آشپزخانه، اتاق پذیرایی و اتاق خواب شده بود.

وی با بیان اینکه در زمان حادثه کسی داخل منزل حضور نداشت، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و سایر ساکنان ساختمان را از منزل خارج و به محل امنی منتقل کردند.

کرمانی تصریح کرد: در این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشتیم و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه در ساعت 19:40 به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه‌هایشان بازگشتند.

نظرات بینندگان