arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶

ترافیک نیمه سنگین در جاده های استان قزوین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در جاده های استان قزوین سنگین و نیمه سنگین است.

به گزارش انتخاب، نصرالله بیگلری در گفتگو با مهر اظهارداشت: در روزهای پایانی تابستان شاهد افزایش مسافرت های هم میهنان هستیم و با توجه به قرار گرفتن استان در مسیر محورهای مواصلاتی استانهای شمال و شمالغرب کشور شاهد افزایش سفرها هستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای آزاد راه قزوین به کرج، رشت به قزوین نیمه سنگین است و از رانندگان انتظار داریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در این مسیرها با احتیاط حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: در محور زنجان به قزوین هم شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان هستیم و سایر محورها مشکل خاصی دیده نمی شود.

بیگلری یادآورشد: در طرح تابستانی بیش از ۶۰ تیم گشتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و ضمن نظارت بر تردد خودروها در حال خدمت رسانی به رانندگان هستند.

وی گفت: از رانندگان درخراست می شود از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و پس از هر دو ساعت رانندگی با توقف در پارکینگها و توقف گاههای مسیر ۱۵ دقیقه استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند تا از بروز سوانح جلوگیری کنند.

رئیس پلیس اه استان قزوین از مردم خواست بازگشت خود را به ساعات پایانی و شب موکول نکنند و با مدیریت در سفر در ساعات کم ترافیک زمان بازگشت خود را تعیین کنند.

نظرات بینندگان