arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶

تداوم بارندگی در ۹ استان کشور / افزایش دمای هوا در تهران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارشهای پراکنده باران در نوار شمالی و سواحل خزر طی سه روز آینده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارشهای پراکنده باران در نوار شمالی و سواحل خزر طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش مهر، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده امروز و فردا نیز بخشهای شمالی کشورمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده نوار شمالی کشور و استانهای خراسان شمالی و رضوی با رشد ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که از عصر دوشنبه نیز کاهش نسبی دما، بارش باران و رعد و برق به‌تدریج در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران به‌وقوع بپیوندد.

به گفته وظیفه، روز سه‌شنبه گستره بارشهای پراکنده باران فقط محدود به شرق سواحل دریای خزر و خراسان شمالی خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی سه روز آینده در بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، پاره‌ای مناطق هرمزگان و جنوب شرق فارس افزایش ابر، رگبار، رعد و برق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: در سه روز آینده در شرق کشور به‌ویژه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد که احتمال پدیده گرد و خاک را افزایش خواهد داد.

وظیفه، شهرکرد با ۹ درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با ۴۵ درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به ۳۴ درجه بالای صفر رسید که طی دو روز آتی یک درجه افزایش می‌یابد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان