arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶

واکنش وزیر ارتباطات به پیامک های تبلیغاتی مزاحم + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آذری جهرمی با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد به زودی سامانه‌ای برای دریافت گزارش‌های آنلاین از مزاحمت‎ها برای توقف سریع آنها راه می‌اندازیم.

به گزارش انتخاب؛ پیامک‌ های تبلیغاتی این روزها به معضلی برای کاربران تبدیل شده است؛ چرا که امکان مسدود کردن آن‌ وجود ندارد. بر این اساس محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم آرامش حریم خصوصی مردم را به هم ریخته است. پس از ساماندهی پنلهای ارسال انبوه از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، اکنون ارسال این پیامکها از طریق شماره های عادی فزونی یافته است.

صاحبان کسب و کار بایستی به حریم خصوصی مردم احترام بگذارند و متوجه این موضوع باشند که این نوع تبلیغات اثر عکس دارد. وزارت ارتباطات نیز برای این نیاز مشروع کسب و کارها بایستی با همکاری مرکز ملی فضای مجازی راهکاری اندیشه کند. به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با تمام توان جلوی مزاحمت برای مردم را بگیرد و راهکاری نیز برای کسب و کارها که نیازمند بهره گیری از این فضا هستند را بیابد. بزودی سامانه ای برای دریافت گزارشهای آنلاین شکایات مزاحمتها و توقف سریع آنها راه خواهیم انداخت."

 واکنش وزیر ارتباطات به پیامک های تبلیغاتی مزاحم

نظرات بینندگان