arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶

هاشمی: تیم شطرنج بدون مشکل در مسابقات داخل سالن شرکت می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس کمیته ملی المپیک می گوید، تعلیق فدراسیون شطرنج هیچ ارتباطی به حضور تیم شطرنج در مسابقات داخل سالن آسیا ندارد.

به گزارش انتخاب، کیومرث هاشمی در مراسم تجلیل از برترین های فوتسال ایران در سال 95 اظهار کرد:  فوتسال ایران مقام های زیادی برای کشورمان کسب کردند. این مراسم خیلی خوب بود. هر چقدر فضا بزرگ تر شود، مراسم بهتری برگزار می شود. به شخصه از برگزار کنندگان این مراسم تشکر می کنم.

كيومرث هاشمي

رییس کمیته ملی المپیک، درباره اصلاح اساسن

امه این کمیته و اینکه وزارت ورزش اصلاحاتی را روی آن انجام داده که باعث اعتراض کمیته ملی المپیک شده گفت: من در این باره صحبت کردم. مشکلی با کسی ندارم. بخش هایی از اساسنامه مشکل دارد و با هماهنگی مدیران کمیسیون های مربوطه بحث ها را انجام می دهیم و درباره تفاوت ها به تفاهم می رسیم.

او درباره اینکه گفته می شود تفاوت اساسنامه ارائه شده به هیات دولت با نمونه اصلاح شده توسط کمیته ملی المپیک زیاد است، گفت: تفاوت زیاد را تایید نمی کنم. تفاوت ها زیاد نیست. گفتم که در جلساتی که برگزار می شود، درباره تفاوت ها به تفاهم می رسیم.

او درباره اینکه کمیته ملی الپیک رییس اسبق فدراسیون تیراندازی را به رسمیت می شناسد و او را به کمیته بین اللملی المپیک معرفی کرده است خاطرنشان کرد: این بحث داخلی است و هر حکمی که زده شود، آن را قبول داریم.  ما حکم تایید شده را انعکاس می دهیم. هر حکمی که وزارت ورزش در راستای تصمیم دیوان عدالت اداری صادر کند، مورد قبول است.

رییس کمیته ملی المپیک  درباره تعلیق فدراسیون شطرنج و احتمال غیبت کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا اظهار کرد: من در جریان این اتفاق نیستم. ظاهرا نام ورزشکاران از رنکینگ خارج شده است. برای مسابقات داخل سالن آسیا، خانم خادم الشریعه پرچم دار کاروان ایران شده است. مشکلی در رابطه با حضور تیم شطرنج ایران وجود ندارد. برخی می گفتند خانم خادم الشریعه نمی تواند پرچم دار ایران شود که طبق آخرین اطلاعات ما، ثبت نام انجام شده و مشکلی وجود ندارد. هم در بخش آقایان و هم در بخش خانم ها ثبت نام شده است.

او با بیان اینکه بیشترین پرداخت کمیته ملی المپیک به فدراسیون کشتی بوده گفت: آخرین پرداختی ما مربوط به سه روز قبل است که به فدراسیون کشتی داشتیم. بیشترین  پرداخت ها هم به فدراسیون کشتی با مبلغی نزدیک به هفتصد میلیون تومان بوده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان