arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶

اقدام عجیب آقای خاص برای تحقیر مربی حریف/ مورینیو: لطفا سوال نکنید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اقدام عجیب آقای خاص برای تحقیر مربی حریف/ مورینیو: لطفا سوال نکنید! 
سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری بعد از بازی با استوک سیتی حاضر به پاسخگویی درباره دست ندادن با مارک هیوز نشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد و استوک سیتی در هفته چهارم لیگ برتر در بریتانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. روملو لوکاکو هر چند توانست یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند ولی یک فرصت خوب گلزنی را هم از دست داد تا یونایتد بعد از ۳ برد پیاپی متوقف شود ولی با ۱۰ امتیاز صدرنشین بماند.

ژوزه مورینیو درباره مهاجم بلژیکی تیمش گفت: از لوکاکو راضی‌ام. خیلی خوب توانست تاثیرگذاری خود را نشان دهد. او یک گل به ثمر رساند و اگر در ضربه کرنر اشتباه نکرده بودیم توانسته بودیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. در مجموع تیمی که بهتر عمل کرد و به پیروزی نزدیک‌تر بود تیم ما بود. ما شرایط خیلی بهتری در این دیدار داشتیم. یک تیم برای برد به میدان آمده بود و یک تیم هم برای کسب یک امتیاز. من به استوک تبریک می‌گویم که توانست به هدف خود برسد.

در این دیدار مارک هیوز سرمربی استوک سیتی و ژوزه مورینیو درگیری کوچکی در کنار زمین داشتند که مربی پرتغالی بعد از پایان بازی با این مربی دست نداد و ترجیح داد با کل نیمکت استوک سیتی دست بدهد.

سرمربی پرتغالی درباره این موضوع گفت: درباره دست ندادن سوال نکنید چون فکر می‌کنید کار من اشتباه بوده است در حالی که این‌طور نبود و این مساله بین ما مربیان است.

به نظر می‌رسد مارک هیوز تلاش می کرد تا بتواند مورینیو را از کنار زمین اخراج کند که داور این کار را نکرد.

منچستریونایتد حالا خودش را برای اولین بازی در لیگ قهرمانان بعد از یک سال غیبت آماده می‌کند، جایی که شاگردان مورینیو باید در خانه به دیدار بازل سوییس بروند.
نظرات بینندگان