arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶

واکنش قاسمی به گمانه‌زنی‌ها درباره معاونت‌های وزارت خارجه: هیچ گزینه‌ای نهایی نشده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واکنش قاسمی به گمانه‌زنی‌ها درباره معاونت‌های وزارت خارجه: هیچ گزینه‌ای نهایی نشده 
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه روند سازماندهی لازم برای تغییرات مربوط به تاپ‌چارت وزارت امور خارجه به خوبی در حال انجام است، تاکید کرد: در حال حاضر هیچ فردی برای تصدی معاونت‌های جدید وزارت امور خارجه نهایی نشده است.

بهرام قاسمی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به سوالی در رابطه با اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها درخصوص گزینه‌های معاونت اقتصادی و سیاسی وزارت امور خارجه گفت: تاکنون برای این معاونت‌ها نامگذاری مشخصی صورت نپذیرفته و آنچه در برخی از رسانه‌ها و محافل مطرح می‌شود، گمانه‌زنی‌های شخصی و غیرواقعی است.

وی با بیان اینکه آنچه مسلم است، روند سازماندهی لازم برای تغییرات مربوط به تاپ‌چارت وزارت امور خارجه به خوبی در حال انجام است، اظهار داشت: مشاهده می‌شود برخی محافل و رسانه‌ها با اهداف مشخصی از برخی اسامی خاص برای این معاونت‌ها استفاده کرده و از آنها نام می‌برند که اینها غیرواقعی و نادرست است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه در حال حاضر تصدی هیچ فردی برای معاونت‌های جدید وزارت امور خارجه نهایی نشده است، تصریح کرد: در صورتی که انتصاب‌ها قطعی شود و مراحل نهایی خود را طی کند، این موضوع به موقع توسط وزارت امور خارجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.


نظرات بینندگان