arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶

مراسم تودیع و معارفه ترکان و بانک لغو شد

مراسم معارفه مرتضی بانک در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد پس از یک بار جابجایی ساعت آن، لغو و به زمان دیگری موکول شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اولین برنامه خبری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به دلیل عدم حضور مرتضی بانک رئیس جدید دبیرخانه این شورا لغو شد.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود ظهر امروز و از ساعت ۱۳:۰۰ در ساختمان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مراسم تودیع اکبر ترکان و معارفه مرتضی بانک (دبیران سابق و فعلی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی) برگزار شود اما به دلیل غیبت دبیر جدید (مرتضی بانک) و کرباسیان (وزیر اقتصاد) این مراسم لغو و به زمان دیگری موکول شد.

پیش از این قرار بود این نشست خبری از ساعت ۱۰ صبح امروز برگزار شود که با جابجایی زمانی به ساعت ۱۳:۰۰ موکول شد و در نهایت علیرغم دعوت از رسانه‌های خبری و حضور آنها در ساختمان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این مراسم منتفی شد. گفتنی است که این نشست اولین برنامه خبری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دولت دوازدهم بود.

قرار بر این شده که نشست خبری تودیع و معارفه ترکان و بانک در زمان دیگری برگزار شود که این موعد نیز هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

هفته گذشته طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد، مرتضی بانک جایگزین اکبر ترکان در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شده بود.
نظرات بینندگان