arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶

سرپرست وزارت علوم: دینداری در دانشگاه‌های ما جاری است؛ تحقیقات این موضوع را تایید می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرپرست وزارت علوم: دینداری در دانشگاه‌های ما جاری است؛ تحقیقات این موضوع را تایید می‌کندسید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید در عمل به قرآن پیشتاز باشیم و در این زمینه از یکدیگر سبقت بگیریم.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، هاشمی در افتتاحیه سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت است و در زمانه حاضر که دوراهی ها بیشتر از گذشته و انتخاب راه صحیح دشوارتر است، نیاز به هدایت قرآن بیشتر از گذشته است.

وی تاکید کرد: جوانان و دانشجویان در خصوص هویت و سبک زندگی سئوالات مختلفی دارند که ما باید با بهره‌گیری از قرآن به آنها پاسخ بدهیم.

سرپرست وزارت علوم تاکید کرد: دینداری در دانشگاه‌های ما ساری و جاری است و مشاهدات و تحقیقات این موضوع را تایید می‌کند ولی اگر به برخی ظواهر اکتفا کنند و تفسیرهای سلیقه‌ای داشته باشند در شناخت دانشگاه و جوانان دچار اشتباه می‌شوند.

هاشمی گفت: جوانان و دانشجویان حقیقت طلب و آرمانخواه هستند و مراجعه به قرآن روحیه حقیقت‌طلبی آنان را تقویت می کند.

سرپرست وزارت علوم اظهار داشت: جشنواره مسابقات قرآنی دانشجویان یک فرق اساسی با سایر مسابقات دارد و آن این است که همه برنده هستند و بازنده ندارد.

وی تاکید کرد: جشنواره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان در راستای تدبر و تفکر قرآن برگزار می‌شود و به دنبال تقویت شیوه‌های نوین و هنرمندانه بهره‌گیری از قرآن است.

در سفر یک روزه سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به گرگان، دکتر حسین میرزایی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و فضل‌ا... ایرجی کجوری مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، وی را همراهی می‌کنند.
نظرات بینندگان