arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶

خداداد افشاریان: خوشحالم داور قربانی بازی نشد/ تکل کامیابی‌نیا بچه‌گانه بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
داور بازنشسته فوتبال ایران معتقد است داوری بازی بجز اشتباه در اعلام خطای پنالتی بر روی مهدی طارمی عملکرد بسیار خوبی در دیدار الاهلی و پرسپولیس داشت.

به گزارش انتخاب، خداداد افشاریان در گفت‌وگو با ایسنا، با تبریک پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان و صعود این تیم در مرحله نیمه‌نهایی برای نخستین بار اظهار کرد: امروز قلب یک ملت با پرسپولیس بود و در دقایق زیادی از بازی نگران از دست رفتن نتیجه بودند. به نظرم داور به جز اشتباه در اعلام خطای پنالتی بر روی طارمی عملکرد خوبی داشت. خوشحالم که با برد پرسپولیس او قربانی این بازی نشد چراکه عملکردش بسیار خوب بود.

او با اشاره به اخراج کمال کامیابی‌نیا تصریح کرد: تکل او بسیار بچه‌گانه بود و مطابق مفاد قانون او باید اخراج می‌شد چراکه با کف پا ساق پای بازیکن الاهلی را زد و داور به درستی تصمیم گرفت. در ادامه طارمی از بازیکن خطایی را گرفت که باید به نفع پرسپولیس اعلام پنالتی می‌شد اما نوع زمین خوردن طارمی داور را فریب داد و او به جای اعلام پنالتی دستور به ادامه بازی داد. اگر طارمی بزرگنمایی نمی‌کرد داور به راحتی پنالتی را اعلام می‌کرد.

داور بازنشسته فوتبال ایران با تمجید از عملکرد داور مسابقه گفت: داور چینی با شهامت سوت زد و به درستی کارت زرد و قرمز داد. خوشحالم که توانست عملکرد خوبی را ارائه دهد و در این بازی قربانی نشود. به مردم ایران و فوتبالدوستان تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد و فوتبال ما موفق شود.
نظرات بینندگان