arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای فیروزکوه و هراز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه در محورهای شرق استان تهران نیمه‌سنگین در جریان بوده و تاکنون حادثه خاصی رخ نداده است.

به گزارش انتخاب، سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: وضع تردد در محور فیروزکوه نیمه‌سنگین است و خودروها به‌صورت پرحجم و روان در حال تردد هستند.

وی با بیان اینکه محور هراز از ساعت 15 امروز از رودهن به سمت آب‌اسک توسط مأموران پلیس راهور مسدود شده است، گفت: از ساعت 17 محور هراز از منطقه آب‌اسک به سمت رودهن با حضور مأموران راهور به‌صورت یک‌طرفه روی خودروهایی که از سوی شمال به جنوب در حرکت هستند، بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه ترافیک در محور هراز هم‌اکنون نیمه‌سنگین است، افزود: امکان کاهش زمان یک‌طرفه بودن محور هراز وجود دارد؛ زیرا اگر از حجم ورودی خودروها از شمال به سمت تهران کاسته شود، زمان انسداد جاده و یک‌سویه بودن این محور کاهش خواهد یافت.

محبی با اشاره به وضع ترافیک نیمه‌سنگین در محور امام رضا (ع) اظهار داشت: خوشبختانه حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده و گره ترافیکی نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسافرانی که قصد بازگشت از سفر را دارند، با صبر، حوصله و شکیبایی رانندگی کرده و برای رسیدن به مقصد عجله و شتاب نکنند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: مأموران پلیس راهور با آمادگی کامل و استفاده از تمام تجهیزات به‌صورت تیم‌های محسوس و نامحسوس در جاده‌ها مستقر هستند و با رانندگانی که از مقررات راهنمایی و رانندگی تخطی می‌کنند، برابر قانون برخورد خواهند کرد.

محبی با بیان اینکه مسافران مدیریت زمان سفر را در شروع و پایان مسافرت‌های خود مدنظر قرار دهند، گفت: رانندگان پس از هر دو ساعت رانندگی، حداقل 15 دقیقه به استراحت در مکان‌های مجاز و استراحتگاه‌های بین‌جاده‌ای بپردازند تا شاهد کاهش سوانح رانندگی ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی باشیم.
نظرات بینندگان