پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زش نیروهای شبکه خدمات پس از فروش توسط دایملر، از رویکردهای اخیر شرکت ستاره ایران است.
به
گزارش ایکوپرس، مدیرعامل شرکت ستاره ایران همزمان با امضای قرار داد
ایران خودرو و بنزدر حوزه خودروهای تجاری گفت: با ايجاد آمادگي در شبكه
خدمات پس از فروش و آموزش نيروها، خدمات گارانتي و پس از فروش ارتقا پیدا
می کند.
غلامرضا رزازی افزود: قطعات يدكي مورد نياز خريداري شده و
تا پايان سال نيز خريد بيش از يك و نيم ميليون دلار قطعه از شركت مادر پيش
بيني شده است. كليه نمايندگي ها نیز بايد با استانداردها و ساختار دايملر
هماهنگ باشند.
وي با بيان اين كه هم اكنون 10نمايندگي در مراكز
استان ها درحال فعاليت هستند، اظهار كرد: توسعه كمي نمايندگي ها در سراسر
كشور و مراكز استان ها از اهداف ستاره ايران است كه با افزايش عرضه محصول
به بازار محقق خواهد شد.
مديرعامل ستاره ايران تصريح كرد: با از
سرگيري همكاري ها ميان ستاره ايران و دايملر پس از برجام، فروش و خدمات پس
از فروش محصولات دايملر در بخش سواري به صورت انحصاري در اختيار شركت ستاره
ايران قرار گرفت و قرارداد و تفاهم نامه برای تولید و فروش نیز در سال
گذشته به امضا رسید.