arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶

آموزش نیروهای شبکه خدمات همزمان با امضای قرارداد ایران خودرو و بنز

قطعات يدكي مورد نياز خريداري شده و تا پايان سال نيز خريد بيش از يك و نيم ميليون دلار قطعه از شركت مادر پيش بيني شده است. كليه نمايندگي ها نیز بايد با استانداردها و ساختار دايملر هماهنگ باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زش نیروهای شبکه خدمات پس از فروش توسط دایملر، از رویکردهای اخیر شرکت ستاره ایران است.     

 به گزارش ایکوپرس، مدیرعامل شرکت ستاره ایران  همزمان با امضای قرار داد ایران خودرو و بنزدر حوزه خودروهای تجاری گفت: با ايجاد آمادگي در شبكه خدمات پس از فروش و آموزش نيروها، خدمات گارانتي و پس از فروش ارتقا پیدا می کند.

غلامرضا رزازی افزود: قطعات يدكي مورد نياز خريداري شده و تا پايان سال نيز خريد بيش از يك و نيم ميليون دلار قطعه از شركت مادر پيش بيني شده است. كليه نمايندگي ها نیز بايد با استانداردها و ساختار دايملر هماهنگ باشند.

وي با بيان اين كه هم اكنون 10نمايندگي در مراكز استان ها درحال فعاليت هستند، اظهار كرد: توسعه كمي نمايندگي ها در سراسر كشور و مراكز استان ها از اهداف ستاره ايران است كه با افزايش عرضه محصول به بازار محقق خواهد شد.

مديرعامل ستاره ايران تصريح كرد: با از سرگيري همكاري ها ميان ستاره ايران و دايملر پس از برجام، فروش و خدمات پس از فروش محصولات دايملر در بخش سواري به صورت انحصاري در اختيار شركت ستاره ايران قرار گرفت و قرارداد و تفاهم نامه برای تولید و فروش نیز در سال گذشته به امضا رسید.
نظرات بینندگان