arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶

تاب دادن پیرمرد توسط دو جوان منجر به مرگ او شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ازفوت پیرمردی 69ساله به علت عوارض ناشی از ضربه و آسیب های واردشده به مهره های گردنش دریک شوخی دوستانه خبرداد.
 
شوخی منجر به مرگ/ دو جوان پیرمرد را تاب دادند و به زمین انداختندبه گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران برزگ ، روزجمعه ،بیست و چهارم شهریورماه سالجاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 فوت پیرمردی 69 ساله در بیمارستان به کلانتری 133 شهرزیبا اعلام شد ؛ با حضور مأمورین ، اعضای خانواده متوفی با طرح شکایتی عنوان داشتند که متوفی به علت عوارض ناشی از ضربه و آسیب های وارد شده به مهرهای گردنش فوت نموده است .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با 'فوت مشکوک' و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
اظهارات خانواده متوفی :
کارآگاهان اداره دهم در تحقیقات از اعضای خانواده متوفی بنام 'منصور' ( 69 ساله ) اطلاع پیدا کردند که تا 2 ماه پیش ، متوفی هر روز صبح در پارک کاجستان واقع در خیابان وفادار جنوبی به ورزش می پرداخته و بواسطه تردد زیاد در داخل پارک مذکور و شوخ طبعی که داشته ، با افراد زیادی رابطه دوستانه برقرار داشته است .

بنا بر اظهارات خانواده متوفی ، وی در پانزدهم تیرماه در زمان حضور در داخل پارک با 2 تن از جوانان پارک بنام های مهیار ( 24 ساله ) و امیرمهدی ( 27 ساله ) مشغول شوخی کردن بوده که این2 جوان اقدام به گرفتن دست و پای متوفی کرده و در ادامه ، در حین تاب دادن او را به زمین انداخته اند که همین کار آنها باعث آسیب دیدگی شدید متوفی از ناحیه گردن شده و از آن تاریخ تاکنون اقدامات درمانی متعددی بر روی مهره های گردنش صورت گرفته که نهایتا پس از انجام عمل جراحی و در داخل بیمارستان فوت نموده است .

تحقیقات از 'مهیار' و 'امیر مهدی' :
با طرح شکایت خانواده ی متوفی از مهیار و امیرمهدی ، هر 2 نفر آنها در بیست و چهارم شهریورماه در محل سکونتشان در خیابان وفادار جنوبی دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند؛ مهیار و امیرمهدی در اظهارات اولیه منکر هرگونه آسیب رساندن به متوفی شده اما در ادامه ، با بیان حقیقت عنوان داشتند که در به قصد شوخی کردن با متوفی ، او را تاب داده و به زمین انداخته اند .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : جسد متوفی جهت تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده ؛ متهمین پرونده نیز با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند .
نظرات بینندگان