arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶

معاون وزیر کشور: ۶۰۰ پست معاونت جدید در فرمانداری‌ها تشکیل می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور گفت: با ابلاغ ساختار درجه‌بندی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تا یک ماه دیگر ۶۰۰ پست معاونت جدید در فرمانداری و بخشداری‌ها ایجاد می‌شود.

به گزارش انتخاب، جواد ناصریان بعد از ظهر امروز در نشست فرمانداران و بخشداران استان که در محل استانداری اردبیل برگزار شد اظهار داشت: با ابلاغ ساختار درجه‌بندی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تا یک ماه دیگر 600 پست معاونت جدید در فرمانداری و بخشداری‌ها ایجاد می‌شود.

جواد ناصریان
 وی با اشاره به این که هم‌اکنون با مشکلات مالی روبه‌رو هستیم، افزود: با وجود این مشکلات افزایش اعتبارات از سه سال گذشته تا به اکنون محقق یافته به گونه‌ای که شاهد افزایش اعتبارات از 100 میلیارد ریال به 400 میلیارد ریال هستیم که این یک امر قابل توجه و اساسی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور گفت: در حال حاضر درخواست‌هایی در ارتباط با تعطیلی روزهای پنج‌شنبه هر هفته وجود دارد که این موضوع مغایر با قوانین کشوری است ولی اگر شرایط و دلایلی موثقی در این زمینه باشد به طور مقطعی اجرای این تعطیلی قابل اجرا خواهد بود.

ناصریان بیان کرد: افزایش حقوق فرمانداران، بخشداران و کارکنان دولت از برنامه‌هایی است که هم‌اکنون در دستور کار قرار داده شده تا پس از بررسی‌های لازم در این زمینه و بررسی کارشناسانه مسائل بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رسانده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: پرداخت مطالبات بازنشستگان توسط دستگاه‌های دولتی نباید قبل از تامین مالی باشد چرا که این موارد غیرقانونی بوده و بدون تامین مالی افزایش هرگونه مطالبه نمی‌تواند انجام شود بلکه انجام این اقدامات نیازمند بررسی‌های هوشمندانه و کارشناسانه دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور گفت: یکی از اهدافی که در حال حاضر به دنبال آن هستیم بهبود سطح رفاهی و معیشت و وضعیت خدمتی کارکنان است که تمامی این موارد در دستور کار قرار داده شده تا بتوانیم با مشاوره و همکاری همدیگر مشکلات را بررسی کرده و برای رفع آنان در اسرع وقت اقدام شود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان