arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰

ميداودي: براي مدل مويم دليل داشتم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: براي مدل مويم دليلي داشتم که نمي خواهم بگويم. ميلاد ميداودي در گفتگو با وب سايت شخصي خود صحبت هاي زير را مطرح کرد:
* تغيير مدل موهايت حسابي سر و صدا کرده است
**اين موضوع مهم تر از بازگشتم به ميادين فوتبال نيست و انتظار داشتم به شروع خوبم پس از 9 ماه دوري از ميادين هم اشاره مي شد. من مدت هاست که موهايم را کوتاه نگه مي دارم و در زمان حضورم در استقلال هم اکثر وقتها موهايم را از ته مي تراشيدم. براي بازي با فولاد خوزستان بنا به يک دليل شخصي که نمي خواهم درباره اش صحبت کنم، با آن مدل مو به ميدان رفتم و روز جمعه هم آنها را مثل قبل کوتاه کردم. حتي در 2 سالي که در امارات بازي مي کردم و هيچ محدوديتي وجود نداشت، دنبال مدل مو و اين مسائل نبودم.
*آيا از باشگاه تماسي در اين رابطه با شما گرفته شد؟
**روز شنبه آقاي پورحيدري با من تماس گرفت و اطلاع داد که مسؤولان فدراسيون فوتبال ايراد گرفته اند. به منصورخان گفتم من صبح جمعه موهايم را مثل قبل کوتاه کرده ام.
*در خصوص بازگشتت به ميادين و احساست در آن دقايق بازي مقابل فولاد صحبت کن.
**بعد از لحظاتي حضور مقابل داماش اين فرصت برايم فراهم شد تا بار ديگر در اهواز بازي کنم و خدا را شکر که مقابل محبت آن همه هوادار استقلال سربلند شدم. انگيزه بالايي براي اين بازي داشتم و جدا از بحث بازگشتم به ميادين مي دانستم که شکست دادن فولاد براي استقلالي هاي متعصب اهواز خوشحالي زيادي به همراه دارد. سال گذشته باخت 4 بر يک استقلال مقابل فولاد را از تلويزيون نگاه مي کردم و مي گفتم خدا کند خوب شوم و يک روز با استقلال در اهواز اين نتيجه را جبران کنيم. خوشحالم که اين اتفاق افتاد و در چنين شبي به ترکيب استقلال برگشتم.
*از گلي که به ثمر رساندي صحبت کن. بعد از گل هيجان زده بودي و ظاهرا برنامه مشخصي براي شادي نداشتي.
**وقتي مجيدي از قلب دفاع فولاد فرار کرد و به محوطه رسيد؛ صدايش کردم و آقا فرهاد هم بلافاصله به سمتم برگشت و در حالي که مي توانست به سمت دروازه شوت بزند به من پاس داد تا گل بزنم. در خصوص شادي بعد از گل هم راستش نمي دانستم چکار بايد بکنم! اول به سمت هواداران رفتم تا شادي ام را با آنها تقسيم کنم اما ياد مجيدي افتادم و برگشتم تا بابت پاس گل تشکر کنم؛ همان لحظه هم صداي مظلومي را شنيدم. مظلومي که از حضور مجددم در تيم خوشحال بود، اسمم را فرياد مي زد و مي خواست تبريک بگويد که به سمتش رفتم. در مجموع اين گل برايم هيجان زيادي داشت.
*فولادي ها شاکي بودند که چرا بعد از گلزني در شهر خودت خوشحالي کردي.
**من به هر تيمي گل بزنم خوشحالي مي کنم و هر چيزي که در دل دارم را نشان مي دهم. ضمن اينکه يادم نمي آيد فولاد حقي به گردن من داشته باشد و در طول مسابقه هم هوادارانش خيلي فحاشي مي کردند. زماني که در استقلال اهواز بودم، به عنوان بازيکن قرضي براي خدمت سربازي به پاس تهران رفتم و روزي که با استقلال اهواز بازي داشتيم گل زدم و خوشحالي هم کردم چون نمي توانستم فيلم بازي کنم و خودم را به ناراحتي بزنم.
*اوضاع استقلال در اين فصل را چگونه مي بيني؟
**وضعيت تيم که از نظر فني خيلي خوب است و يکي از مدعيان اصلي قهرماني هستيم. خودم احساس مي کنم امسال با توجه به مهره هايي که به تيم اضافه شده، قادرهستم که بهتر از سال قبل بازي کنم و مؤثرتر باشم. به غير از قهرماني در ليگ برتر اين توانايي را داريم که بعد از چند سال استقلال را به جمع 8 تيم برتر آسيا ببريم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بچه شمرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
0
1
میلاد جان امیدوارم تا روز دربی به آمادگی کامل رسیده باشی ازت خیلی انتظار داریم دوست دارم یه سوپر گل برا پرسپولیسیا کنار گذاشته باشی
خیلی میخوامت
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
1
0
واقعا که ... حضرت آقا شما حق نداری مسلیل شخصی خودت را با نشان دادن یه مدل مو زشت به جوانانی که شما تحفه ها الگویشان هستیدو< دخالت بدی .شرم آور بود> با عذر بدتر از گناهت
نظرات بینندگان