arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۰۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶

تیم فوتبال هفت نفره ایران به جمع 4 تیم برتر دنیا رسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در ادامه رقابتهای فوتبال هفت نفره قهرمانی جهان که در آرژانتین در حال برگزاری است، تیم فوتبال هفت نفره ایران با شکست تیم برزیل به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان که در آرژانتین در حال برگزاری است، موفق شد به جمع ۴ تیم برتر دنیا راه پیدا کند.

در ادامه رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی جهان، تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران با نتیجه یک بر صفر برزیل را شکست داد و توانست به مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی صعود کند.

تیم ایران فردا (چهارشنبه) ۲۹ شهریور در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم انگلستان خواهد رفت. هم‌چنین تیم روسیه و اوکراین نیز در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده این دیدار دیگر فینالیست این دوره از مسابقات جهانی خواهد بود.

تیم ایران با ترکیب عبدالرضا کریمی‌زاده، حسن صفری، حسین تبریز، صادق حسنی، امیر عزت دوست، مهدی جمالی، لطف اله جنگجو (مازندران)، عباس ترابی، محسن مختاری، مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصوم‌زاده، امیر امجدیان و حبیب اله حیدری مهر در مسابقات جهانی حضور پیدا کرده است و هدایت این تیم را امین اله مانی (سرمربی) و احمد جانعلی (مربی تیم) بر عهده دارد.

این مسابقات از ۱۹ شهریورماه با حضور ۱۶ تیم آغاز شده و تا یکم مهر ماه در شهر سان لوییز آرژانتین ادامه دارد.
نظرات بینندگان