arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶

افتخاری: منصوریان نتیجه نگیرد نمی‌تواند بماند؛ رحمتی در اختیار سرمربی است نه هیات مدیره/ از بحث‌های مطرح شده در ۹۰ راضی نیستم

رضا افتخاری گفت: ماندن یا رفتن منصوریان به خودش بستگی دارد. اگر نتیجه خوبی بگیرد می‌ماند و اگر هم نه خودش هم نمی‌تواند بماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اظهارنظر عجیب مدیرعامل استقلال: مسئولان از آنها هواداران دلسوزترند! 
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: چند سال با منصوریان کار کرده‌ام و با اطمینان می‌گویم که او راستگو است.

رضا افتخاری در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت علیرضا منصوریان برای ادامه همکاری با استقلال اظهار داشت: ماندن یا رفتن او به خودش بستگی دارد. اگر نتیجه خوبی بگیرد می‌ماند و اگر هم نه خودش هم نمی‌تواند بماند.

وی در مورد وضعیت رحمتی عنوان کرد: آمدن یا رفتن رحمتی ارتباطی به هیات مدیره ندارد، مگر اینکه کار خلافی صورت گرفته باشد که هیات مدیره بخواهد ورود کند. مدیریت تیم با منصوریان است و او باید تشخیص دهد که جایگاه بازیکنان کجاست.

مدیرعامل استقلال گفت: با توجه به اینکه فردا بازی داریم همه صحبت‌هایمان باید در جهت حمایت از تیم و آرامش تیم باشد و وارد حاشیه نشویم. بحث هایی که در برنامه ۹۰ مطرح شد، اصلا راضی نبودم و آنجا هم اعلام کردم که مسائل خانوادگی است و نباید وارد آن شویم. این بحث‌ها باعث می‌شود فکر بازیکنان درگیر و از شرایط بازی خارج شوند.باید بماند و به موقع به آن پرداخته شود. هیچ مشکلی نیست و از کاه، کوه می‌سازند.

افتخاری با تاکید بر اینکه معتقدم مسائل خانوادگی نباید بیرون گفته شود، گفت: چون مردم و هواداران در جریان این بحث‌ها نیستند. یک جمله از حرف‌های من زده می‌شود و بقیه‌اش می‌ماند. این باعث می‌شود که برداشت‌ غلط صورت بگیرد. لزومی ندارد که این بحث‌ها گفته شود. ما در جلسه می‌نشینیم و در مورد صد چیز صحبت می‌شود و ممکن است یک مورد آن را تایید و تصویب کنیم. اگر بخواهیم همه موارد را باز کنیم درست نیست.

وی ادامه داد: استقلال یک خانواده است؛ بازیکنان، هیات مدیره و کادرفنی همه یک تیم هستیم. اگر هم مسئله ای است باید درون تیم حل شود. الان تیم باید به فکر بازی ها و رضایت هواداران شود. اگر هیات مدیره نباید وارد مسائل فنی شود، هواداران نیز نباید شود. هوادار باید بداند مسئولان باشگاه برای حل مشکلات از آنها دلسوز تر هستند. بنابر این نباید دغدغه ای داشته باشند و باید فرصت دهند تا کارها در یک فضای آرام انجام شود.

وی در مورد اینکه رحمتی باز می‌گردد، یا خیر گفت: اصلا نرفته بود که بخواهد بازگردد و اخراج نشده بود. برگشت رحمتی اصلا دست هیات مدیره نیست و در اختیار خود منصوریان است. چند سال با منصوریان کار کرده‌ام و آدمی نیست که دروغ بگوید؛ راستگو و رک است. به نظرم خیلی از صحبت‌هایی که از قول منصوریان منتشر می‌شود  شاید برای خود او نباشد. با اطمینان می‌گویم که او راستگو است.

مدیرعامل استقلال در مورد جلسه امروز گفت: این جلسه در مورد حق پخش تلویزیونی بود.

افتخاری در مورد حضور حسنی خو در جلسه هم گفت: حضور او  هم برای این بود که آمده بود داورزنی را ببیند.
نظرات بینندگان