arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰

حمله ایرنا به فارس برای دفاع از مشایی

ایرنا نوشت: سایت خبری فارس در مطلبی با عنوان 'مدیر امور هماهنگی قوای سه گانه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری: مشایی در اندازه ایستادن در مقابل نظام نیست' مطالب سراسر تحریف شده و کذب به حجت الاسلام مجیدرضا فولادی نسبت داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا نوشت: سایت خبری فارس در مطلبی با عنوان 'مدیر امور هماهنگی قوای سه گانه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری: مشایی در اندازه ایستادن در مقابل نظام نیست' مطالب سراسر تحریف شده و کذب به حجت الاسلام مجیدرضا فولادی نسبت داد.


به همین منظور خبرنگار سیاسی روزنامه ایران در گفت وگوی تلفنی با مدیر هماهنگی قوای سه گانه نهاد ریاست جمهوری، دلایل این شیطنت رسانه ای سایت خبری فارس را جویا شد. فولادی در ابتدای این گفت وگو ضمن ابراز تأسف از این اقدام غیرحرفه ای و بی تقوایی رسانه ای سایت خبری فارس گفت: من برای این سایت خبری متأسفم که یک فردی خارج از مجموعه این سایت، آنها را بازی می دهد و مسؤولان سایت فارس به آن اعتماد دارند یا اینکه این سایت خبری از آدمهای بسیار ضعیف و غیرحرفه ای در امر خبرنگاری استفاده می کند.

مدیر امور هماهنگی قوای سه گانه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تمامی خبر درج شده در سایت فارس کذب محض است، به تشریح دلایل آن پرداخت و گفت: اول اینکه اسم بنده محسن فولادی نیست و مجیدرضا فولادی است و دوم اینکه این سایت خبری نوشته است که آقای فولادی روز جمعه 4 شهریور در ورامین سخنرانی کرده است؛ این سخنرانی روز جمعه نبوده و بعد از نماز مغرب و عشاء پنجشنبه سوم شهریور در جمع بسیج اصناف شهرستان ورامین ایراد شده است.

به گفته فولادی، محور صحبتهای شامگاه پنجشنبه وی درباره نقش رسانه ای خارجی در دو حوزه فرهنگی و سیاسی علیه نظام و همچنین بررسی نقش رسانه های خارجی در جریان فتنه 88 بود.

وی افزود: در آن جلسه موضوع آقای مشایی را مطرح کردند که من در جواب گفتم که مشایی رییس دفتر رییس جمهوری است و یک سری وظایفی برعهده ایشان است که متأسفانه صحبتهای کلی من در مورد ایشان مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

مدیر امور هماهنگی قوای سه گانه نهاد ریاست جمهوری در بخش دیگری از این گفت وگو با تأکید مجدد بر اینکه خبر درج شده در خبرگزاری فارس کذب محض است، گفت: شکایتنامه ای علیه سایت خبری فارس تنظیم کرده ام و درخواست می کنم که این سایت خبری، خبرنگاران خود را که مردم را نسبت به روحانیت و بسیج بدبین می کنند، شناسایی و با آنها برخورد کند.

فولادی در پایان تأکید کرد که اگر بنده با این لباس در خدمت آقای احمدی نژاد و این دولت خدمت می کنم، به دلیل تأییدات و تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به این دولت و عملکرد آن است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
0
0
یه تریلی میخواد که عنوان شغلی این آقا را حمل کند
نظرات بینندگان