arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶

ترامپ: کره شمالی با چشم پوشی کلینتون سلاح اتمی ساخته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دونالد ترامپ امروز در توییتی ضمن انتقاد از هیلاری کلینتون وی را متهم کرد که کره شمالی با چشم پوشی او سلاح اتمی ساخته است.

به گزارش انتخاب، رئیس جمهوری آمریکا دقایقی پیش در دو توییت ابتدا خبر از دیدارهای امروز خود در سازمان ملل داد و نوشت: دیدارهای بزرگی در سازمان ملل دارم. کلی سران جالب حضور دارند.
 ترامپ: کره شمالی با چشم پوشی کلینتون سلاح اتمی ساخته است
 
وی با اشاره به شعار حمایت از تولیدات داخلی آمریکا نوشت: 'اول آمریکا' موجب 'سرافرازی دوباره آمریکا' خواهد شد.
 
ترامپ در توییت دیگری به انتقادهای هیلاری کلینتون از سخنرانی دیشب خود در مجمع عمومی واکنش نشان داد و نوشت: هیلاری شیاد (و همچنین بیل کلینتون) پس از آنکه در دوران وزارت امور خارجه به کره شمالی اجازه داد تا سلاح اتمی ساخته و تحقیقات آن را انجام دهد، حالا انتقاد می کند.
 
«هیلاری کلینتون» رقیب شکست خورده ترامپ در انتخابات سال 2016 با محکوم کردن سخنرانی روز سه شنبه رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، آن را «تاریک و خطرناک» توصیف کرد.
 
کلینتون که به بخشی از سخنان ترامپ در تهدید کره شمالی به «نابودی کامل» اشاره داشت، افزود: رویکرد نخست در بحرانی همچون آنچه که در خصوص کره شمالی بروز کرده است، باید دیپلماسی باشد.

رئیس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی دیشب خود هشدار داد که ایالات متحده مجبور خواهد شد کره شمالی را به طور کامل نابود کند، مگر اینکه پیونگ یانگ از مناقشه هسته ای اش عقب نشینی کند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان