arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶

٢٨ میلیارد تومان هزینه کتاب قالیباف!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم نظارت جدی رسانه ها به فعالیت اعضای شورا، گفت: شورای شهر با داشتن 140 پست مصوب، 450 کارمند و نیروی شاغل دارد و باید پرسید که رسانه های دلواپس چرا تا امروز به این موضوع توجهی نکرده اند.

به گزارش انتخاب، شهربانو امانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم استقبال از مهر در جمع خبرنگاران افزود: 28 میلیارد برای کتاب 3 جلدی گزارش شهردار سابق تهران هزینه شده، چرا این موضوع را رسانه های ناظر بر کار شورا مورد توجه قرار نداده و اطلاع رسانی نکردند.
 
٢٨ میلیارد تومان هزینه کتاب قالیباف! 
وی تصریح کرد: شهرداری تهران هم 65 هزار کارمند دارد که این موضوع نیز باید به صورت دقیق مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: کمتر از یک ماه از زمان فعالیت شورای پنجم با شعار شفاف سازی در روند انجام فعالیت ها می گذرد که البته از ابتدا تاکنون بر همراهی و نظارت رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی بر کار شورا تاکید کرده ایم.

امانی با اشاره به انتشار گسترده سند خرید خودرو برای شورای شهر تهران تصریح کرد: البته نظارت این نیست که قبل از بررسی دقیق هر موضوع، سندی را به یک مرکز ارسال و سپس در یک سایت خاص منتشر کنید.

وی تاکید کرد: موضوع خرید و واگذاری خودرو به اعضای شورای شهر تهران، مصوبه اعضای شورای پنجم نبوده است.

امانی با بیان اینکه من را به اشد نظارت زیر ذره بین ببرید افزود: دراین زمینه خواهش می کمنیم رسانه ها تعهد، اخلال حرفه ای و استقلال کاری را مدنظر قرار دهند و با رعایت عدل و انصاف نسبت به اطلاع رسانی مسایل بپردازند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: من در خصوص خودروهای خریداری شده از راننده خودرو سئوال کردم که وضعیت خودروهای قدیمی چگونه است که به گفته وی، به رغم کارکرد چندصد کیلومتری خودرو و مستهلک شدن، هنوز قابل استفاده است.

وی خطاب به جمعی از خبرنگاران گفت: شما که آنقدر ناظر و نگران هستید بدانید که نظارت نباید جناحی باشد و هدف نظارت هم باید کمک برای خدمت بهتر به مردم است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان