arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰

واشنگتن پست: آنقدر هم که گفته می شد طوفان آیرین قوی نبود/کشته ها به 21 نفر رسید

یکشنبه شب به وقت محلی طوفان آیرین که 8 ایالت امریکا را در نوردیدده، تعداد قربانیان خود را 21 نفر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبر نوشت: یکشنبه شب به وقت محلی طوفان آیرین که 8 ایالت امریکا را در نوردیدده، تعداد قربانیان خود را 21 نفر کرد.

آسوشیتدپرس نوشت: شمار قربانیان طوفانی که 8 ایالت را در نوردیده به 20 تن رسیده است. شیگاگو تایمز شمار قربانیان را 21 نفر اعلام کرده است. همچنین 4 میلیون شهروند این مناطق شاهد قطعی برق بوده و برای در امان ماندن از طوفان در خانه های خود مانده اند. اغلب قربانیان بر اثر سقوط درخت و بیرون آمدن از خانه علی رغم هشدارهای پلیس جان خود را از دست داده اند.

واشنگتن پست در خبری نوشت: آنقدر هم که پیش بینی شده بود طوفان موسوم به آیرین قوی نبوده و بزرگترین عامل بی ثباتی در تعطیلات تابستانی مردم امریکا شده است. این در حالی است که کارشناسان آنرا بسیار خطرناک پیس بینی کرده بودند  تقریبا 8 ایالت شرقی در امریکا چند روزی است بدلیل این پیش بینی ها نیمه تعطیل شده است. تا کنون خسارت ناشی از طوفان 3 میلیارد دلار تخمین زده شده است. لس آنجلس تایمز نیز نوشت وال استریت در نیویورک روز دوشنبه باز خواهد شد و شهر به حالت عادی خود باز خواهد گشت. لس آنجلس تایمز در یاداشتی نیز آورده اوباما و دولتش در مورد پاسخگویی به طوفان خودنمایی و غلو کرده اند.

در کنکتیکات آتش سوزی ناشی از برخورد سیمهای برق بر اثر طوفان منجر به مرگ یک تن در منطقه پراسپکت شد.

در فلوریدا دو مرد 55 ساله هنگام موج سواری کشته شدند. جیمز پالمر 55 ساله اهل نیوجرسی بود که به فلوریدا آمده بود و نیز  فریدریک فرناندز 55 ساله در منطقه ولوسیا جان خود را از دست داد. مرد 85 ساله ای نیز در مریلند بر اثر سقوط درخت جان سپرد.

سلنا سیلوستری 20 ساله با تلفن نامزد خود را خبر کرد تا وی را نجات دهد اما سیل وی و اتومبیلش را با خود برده و جان خود را از دست داد. اتومبیل و جسد قربانی 8 ساعت بعد از تلفن زدن به مرکز فوریتها پیدا شد.

مرد 50 ساله دیگری در اسپرینگ ولی نیویورک هنگام نجات کودکی دچار برق گرفتگی شده و مرد. ظاهرا سیمهای برق داخل جریان آبی که کودک را در خود گرفتار کرده بود، جریان داشت.

برخورد دو خودرو در کارولینای شمالی سر چهار راهی که چراغ راهنمایی اش قطع بود؛ باعث مرگ دختر 15 ساله شد. در ویرجینیا نیر رابینسون 11 ساله بعد از سقوط درخت جان داد.

نظرات بینندگان