arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶

در دیدار دی کاپریو با ترامپ چه گذشت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
لئوناردو دی کاپریو با شرکت در نشستی با حضور جان کری، از این گفت که وقتی دونالد ترامپ را دید چه اتفاقی افتاد.

به گزارش انتخاب به نقل از تایم، دی کاپریو بار دیگر قدرتش را در خدمت به تغییرات آب و هوایی قرار داد و با حضور در کنفرانس تغییرات آب و هوایی دانشگاه ییل، با حضور روی صحنه به گفتگو با جان کری معاون رییس جمهوری پیشین آمریکا نشست.

 
در این نشست ۲۵۰۰ نفر شرکت داشتند و به سخنان دی کاپریو درباره تلاش‌هایش در دیدار با دونالد ترامپ در زمانی که به عنوان رییس جمهوری آمریکا انتخاب شد، گوش کردند.

بازیگر برنده اسکار گفت: ما به او یک طرح درباره مقابله با تغییرات آب و هوایی ارایه کردیم که از ظرفیت اقتصادی هم برخوردار بود که بتواند شغل‌های سبز ایجاد کند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما درباره این که چگونه آمریکا از این ظرفیت برخوردار است که بقیه جهان را به سمت کارخانه‌هایی با انرژی تمیز هدایت کند و موجب تحقیقات و گسترش در این زمینه شود، صحبت کردیم.

اما همه تلاش های دی کاپریو فایده‌ای نداشت و ترامپ اعلام کرد آمریکا از توافقنامه پاریس خارج می‌شود و حتی اسکات پروییت را برای ریاست آژانس محافظت از محیط زیست منصوب کرد.

دی کاپریو گفت: نباید افرادی را که به چنین اموری باور ندارند در چنین مناصبی قرار دهیم. اینها باورها و علوم مدرن هستند که می‌توانند ریسک وارد شدن به جهان آینده را برای نسل بعدی کاهش دهند.

بازیگر فیلم «بازگشته» گفت: ما الان در همان نقطه عطف قرار داریم و داریم در تاریخ عقب می‌رویم و در همین حال بعضی از افراد شاخص دارند به شدت با این رفتار وی مخالفت می‌کنند.

در این نشست ستاره هالیوود اعلام کرد مبلغ ۲۰ میلیون دلار را از سوی بنیادش برای حمایت از محیط زیست اختصاص می‌دهد. وی گفت: ما به این افتخار می‌کنیم که از کار بیش از ۱۰۰ سازمان در کشور و خارج از کشور در این زمینه حمایت می‌کنیم.

منبع: مهر
برچسب ها: دی کاپریو ، ترامپ
نظرات بینندگان