arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶

سید حسن نصرالله: اگربه فتوای مرجعیت عمل نمی شد داعش کربلا و عربستان را اشغال می کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد: اگر مردم عراق به فتوای مرجعیت عمل نمی کرد، داعش کربلا، بصره، کویت و عربستان را اشغال کرده بو

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه العهد، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه در مراسمی که به مناسبت سومین شب محرم در مجتمع سیدالشهداء در حومه جنوبی بیروت برگزار شده بود سخنرانی کرد.

 
سید حسن نصرالله در این سخنرانی گفت: اگر مردم عراق به فتوای مرجعیت عمل نمی کرد، داعش کربلا، بصره، کویت و عربستان را اشغال می کرد.

وی افزود: امروز عراق در آستانه تحقق پیروزی و آزادسازی کامل است و این از برکات یاری حق بشمار می رود.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه «ترامپ از یک سال پیش می گوید که داعش را آمریکا ساخته است»، خاطرنشان کرد: اگر مردم در سوریه، عراق و ایران فرزندان خود را (در راه مبارزه با تروریسم) از دست نمی دادند همه ذبح می شدند و نوامیس مردم به اسارت برده می شد.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: اگر مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی نبود این رژیم الان شهرک‌های صهیونیستی را در لبنان ایجاد می‌کرد و بخشی از مردم لبنان در اردوگاه های آوارگان در داخل یا خارج زندگی می کردند.

سید حسن نصرالله از سخنرانی برخی مقامات عرب در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیز انتقاد کرده و گفت که این مقامات به سلاح هسته‌ای رژیم صهیونیستی اشاره‌ای نکردند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان