arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰

ارتفاعات تهران سپيدپوش شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با سپري شدن روزهاي آلوده در تهران، حسرت يك نفس پاك بر دل پايتخت‌نشينان مانده بود كه طي روزهاي اخير با بارش باران رحمت الهي، طراوت به تهران بازگشت.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، چندي است كه با وجود آلودگي هوا در كلان‌شهري مثل تهران همه از كشيدن نفسي راحت و پاك نااميد شده بودند.

از هر خياباني كه رد مي‌شدي، مردمي را مي‌ديدي كه يا ماسك بر دهان خود گذاشته يا با گرفتن دستمالي نزديك دهان خود به نشانه اعتراض به ماشين‌هايي كه دود سياهي از آنها بيرون مي‌زد، با نگاهي خشم‌آلود به ماشين، از كنار آن رد مي‌شدند.

پيش از اين صداي پرندگان همنواي شلوغي‌هاي شهر بود و شب‌ها مردم در آسمان اين شهر ستاره‌چيني مي‌كردند اما سال‌هاست كه ديگر اثري از اين‌ها در پايتخت نيست.

به گفته مسئولان، امسال تهران 148 روز سالم، يك روز پاك، 3 روز ناسالم، يك روز بسيار ناسالم داشته و روز خطرناك نيز نداشته است.

همچنين در سال گذشته تعداد روز پاك 13 روز، تعداد روز سالم 121 روز، تعداد روز ناسالم 18 روز و تعداد روز بسيار ناسالم يك روز بوده است و اصلاً روز خطرناك نداشته‌ايم.

ميزان بارش باران در روزهاي اخير كه باعث تلطيف هواي پايتخت شده است از نظر میزان بارندگی و کاهش دما طي 50 سال گذشته در تابستان بی‌سابقه بوده به طوري‌كه ارتفاعات تهران امروز در فصل تابستان، سپدپوش شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
0
1
الهی شکرت که نظری به ما نمودی کاشکی نظر ما به تو باشد !
نظرات بینندگان