arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶

4 مصدوم حادثه اتوبوس‌دانش‌آموزان هنوز در شیراز بستری‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هم اکنون چهار نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان استان در بیمارستان های شیراز بستری هستند.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایرنا افزود: سه نفر از این مصدومان در بیمارستان شهید رجایی و یک نفر نیز در بیمارستان نمازی شیراز بستری و تحت درمان قرار دارند.
 
وی با بیان اینکه در جریان این حادثه تلخ 34 نفر در بیمارستان های شیراز پذیرش و بستری شدند، خاطرنشان کرد: 30 مصدوم دیگر پس از طی دوره درمان و بررسی های صورت گرفته از طرف کادر متخصص، از بیمارستان ترخیص شدند.
 
وی بیان داشت: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همواره پیگیر وضعیت دانش آموزان بستری در بیمارستان های شیراز بوده وهم اکنون نیز با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص وضعیت چهار بیمار بستری در ارتباط می باشد و امیدواریم هر چه سریعتر این دانش آموزان نیز روند بهبودی را طی و از بیمارستان مرخص شوند.
 
حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت سه و 59 دقیقه بامداد جمعه دهم شهریور 96 در شهرستان داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز رخ داد.
 
در این حادثه هفت دانش آموز، سرپرست آنها و همچنین مالک اتوبوس جان باختند و 34 نفر مصدوم شدند.
 
علت این حادثه براساس اعلام پلیس راهور خواب آلودگی راننده عنوان شده است.
 
19 نفر از دانش آموزانی که در جریان این سانحه آسیب دیدند، با وجود ترخیص از بیمارستان امکان حضور در جمع دانش آموزان در سال تحصیلی جدید را ندارند و از همین رو آموزش و پرورش هرمزگان با تشکیل کلاس های تک نفره شرایط را برای تحصیل این دانش آموزان فراهم کرده است.
برچسب ها: بستری ، شیراز ، هرمزگان ، اتوبوس
نظرات بینندگان