arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰

استيلي: روزهاي سختي را گذراندم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حميد استيلي مي گويد پيروزي در داربي ها از اهميت بالايي برخوردار است اما براي او مهم ترين هدف قهرماني است. سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين وضعيت آمادگي تيمش، اردوي سرخپوشان در مشهد و داربي نخست فصل صحبت کرد.

* شرايط پرسپوليس پس از کسب نخستين پيروزي در ليگ چگونه است؟

**اردويي تدارکاتي از فردا(امروز) در مشهد برگزار خواهيم کرد . در اين شهر چند بازي تدارکاتي با تيم هاي اين شهر انجام مي دهيم و جمعه به تهران باز مي گرديم تا آماده ديدار خود با ذوب آهن شويم. برد اول خيلي به ما کمک کرد و روحيه ما را بالا برد، اما اين تيم هنوز خيلي کار دارد. چه به لحاظ تاکتيکي و چه به لحاظ بدني.

* مثل اين که هنوز به ترکيب آرماني خود دست پيدا نکرده ايد.

**بله. طبيعي است. اما روز به روز تيم مان هماهنگ تر مي شود. تا حدودي به ترکيب مان رسيده ايم، بازي کردن هر بازيکني بستگي به شرايط تمريني و ميزان آمادگي او قبل از مسابقه دارد.

* آيا بازي کردن ميثاق معمارزاده به دليل عملکرد ضعيف حقيقي در بازي هاي قبل بود؟

**ما 2دروازه بان بسيار خوب داريم و اين گونه نيست که حقيقي به دليل عملکردش نيمکت نشين شده باشد.

* استقلال امسال کهکشاني است؟

**البته اين موضوع را مربي استقلال بايد بگويد. استقلال تيم خوبي دارد و نتايج خوبي هم گرفته است. ما براي داربي کل بازيکنان اين تيم را در نظر مي گيريم و روي بازيکن خاصي زوم نمي کنيم. اما در حال حاضر فقط به بازي ذوب آهن فکر مي کنيم.

* قولي براي بازي استقلال به هواداران مي دهيد؟


**ما قول مي دهيم که بازي خوبي را انجام دهيم. فعلا فکر بازي با ذوب آهن هستيم و براي اين بازي برنامه ريزي مي کنيم.

* براي هواداران پرسپوليس و استقلال پيروزي در داربي ها خيلي مهم است. اگر امسال در داربي ها استقلال را ببريد، اما جامي کسب نکنيد، برايتان رضايت بخش است؟

**هواداران ما خيلي احساسي هستند. ما به اين روحيه هواداران مان احترام مي گذاريم. بردن داربي مهم است، اما هدف ما اين است که در تمام جام ها موفق باشيم، ما بايد در اين يک سال نوسان کمتري داشته باشيم. اين 2 بازي بسيار حساسند. خود من چندين بار در اين داربي ها بازي کرده و يا مربي بوده ام. اما براي ما قهرماني از هر چيزي مهم تر است.
نظرات بینندگان