arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶

سرمربی الهلال: به شرایط سخت عادت داریم/ از مردم امارات تشکر می‌کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی آرژانتینی الهلال دیدار برابر پرسپولیس را سخت توصیف و تاکید کرد که هر دو تیم با شایستگی به نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، الهلال در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس برود. سرمربی آرژانتینی این تیم عربستانی دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس را سخت توصیف کرد.

رامون دیاز، گفت‌: دیدار نیمه نهایی سخت و قوی خواهد بود. هر دو تیم با شایستگی به این مرحله راه پیدا کرده‌اند. ما هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی آماده این دیدار حساس هستیم.

او ادامه داد: فشار در لیگ قهرمانان آسیا زیاد است اما ما به چنین فشارهای عادت کرده‌ایم. به خود اطمینان داریم و باید بتوانیم برتری و توانایی خود را ثابت کنیم.

دیاز در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین اظهار کرد: از مردم امارات به خاطر این استقبال باشکوهی که داشتند تشکر می‌کنم. در ابوظبی بسیار راحت هستیم و همه چیز خوب است. کاملا آماده این بازی هستیم و امیدوارم که تماشاگران از چنین بازی لذت برند.

سرمربی تیم فوتبال الهلال درباره غیبت نواف العابد، بیان‌ کرد:  او بازیکن مهمی است و دوست داشتیم که او را در این بازی‌های  حساس اختیار داشته باشیم. بازیکنانی در اختیار داریم که می‌توانند جایگزینان خوبی برای او باشند.
برچسب ها: الهلال ، پرسپولیس
نظرات بینندگان