arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶

انتصاب ۳ مدیر زن در منطقه ۱۳ پیرو تحقق رویکرد شهردار تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در راستای تحقق رویکرد شهردار تهران در اختصاص ۳۰ درصد از پست‌های مدیریت شهری به بانوان و با دستور شهردار منطقه ۱۳ ، سه مدیر زن در منطقه ۱۳ معرفی و منصوب شدند.

به گزارش انتخاب، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه ۱۳  در اولین جلسه کمیته منابع انسانی  با اشاره به قول شهردار تهران در خصوص اختصاص ۳۰ درصد از پست‌های مدیریت شهری به بانوان و جوانان گفت : در این راستا با شناسایی زنان توانمند و متخصص برای مناصب مدیریتی در مجموعه شهرداری منطقه ۱۳ ، سه مدیر زن در رده های مدیران میانی منصوب شدند.

شهرداری منطقه 13
وی با بیان اینکه  در انتصابات صورت گرفته از توان و تخصص بانوان شاغل در مجموعه نواحی و معاونت ها استفاده شد افزود:  با شناسایی بانوان توانمند در مجموعه منطقه،  شرایط برای آنها فراهم شد تا در رده های میانی مناصب مدیریتی کسب تجربه کنند.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، شهردار منطقه  به روال و روند اداری انتصابات در شهرداری اشاره کرد و افزود : خانم ها  سپیده رجبی به عنوان معاون اداره درآمد ، صدیقه  تاجیک به عنوان رئیس اداره برنامه ریزی ،مالی و اداری ناحیه یک و خانم مهناز پور علی به عنوان رئیس اداره برنامه ریزی ، مالی و اداری ناحیه چهار در این جلسه معرفی و منصوب شدند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان